Het LEGO-topic

3-1 draakske gekocht aan 38 euro bij bol, nette prijs.
Bag end zal ik ook op release kopen, de GWP is wel maar MEH maar kga mij toch beklagen dak het nie zal hebbn.

Voor de prijs van een mooie modular à la Boutique hotel verwacht ik toch ook meer kwaliteit.
De license fee zal wel niet min zijn maar ik heb bij deze set ook gewoon het idee dat ze daar in Denemarken denken dat mensen een stront kopen, als er maar het juiste merk op kleeft. Getuige ook die nieuwe Death Star die schijnt $999 zou kosten.

En daar wil ik niet aan meedoen.
Wel de t-rex en de riverboat aan mijn brickwatch toegevoegd, die zijn heel mooi.

Voor de prijs van een mooie modular à la Boutique hotel verwacht ik toch ook meer kwaliteit.
De license fee zal wel niet min zijn maar ik heb bij deze set ook gewoon het idee dat ze daar in Denemarken denken dat mensen een stront kopen, als er maar het juiste merk op kleeft. Getuige ook die nieuwe Death Star die schijnt $999 zou kosten.

En daar wil ik niet aan meedoen.
Wel de t-rex en de riverboat aan mijn brickwatch toegevoegd, die zijn heel mooi.
Inderdaad :)

Ik vind de T-rex set echt vet, maar heb toch ergens het gevoel dat de rug te recht is. Mocht iets meer variatie ingezeten hebben.

Ik pik hem sowieso op als hij ooit op Amazon tegen korting komt.

Geen idee wat mijn madam tegenwoordig bezielt maar na de Rivendel set (afgelopen zomer gekregen) heb ik nu een R2D2 gekregen (kleine versie) en is er blijkbaar nog een grote set onderweg.

Rivendel is 1/3 geassembleerd (mét verlichting) maar wegens te veel verbouwingswerk blijft het even liggen
En bij deze staat de Barad-Dur set ook te wachten op assemblage :)

The shire staat op bol.com aan 220 euro voor pre-order (geen idee of die 1 juli klopt en je zal gwp niet ontvangen)
Besteld, en voor die prijs kan ik gerust wachten tot 1 juli.
Op zo'n korting mag je bij zo'n sets nog minstens een jaar wachten. Heb uiteindelijk 204,6€ betaald omdat ik via werk nog 7% korting heb :cool:

Merci om te laten weten, had het niet gezien want had em nog niet in Brickwatch gezet.

Is het niet goedkoper op lego.com tekopen en die gwp sealed te verkopen.

Als je de prijzen voor een sealed fell beast ziet.
Jikes, ik heb alles minder gevolgd de laatste tijd, maar absurd dat er mensen zijn die dus effectief 125 euro neertellen voor zo een Fell Beast... :oops: Het model is dan nog niet super geslaagd/gedetailleerd imo...

Nog eens iets kleins besteld voor de jongste Mario Kart fan hier in huis. :)

Damn it, heb mijn Brickwatch lijst ook nog eens bijgewerkt... Dat wordt een echte aanslag op portefeuille om die wishlist te realiseren. 😀 Ik denk toch om mijn huidige sealed collection verder uit te dunnen.

Die Van Goghs zijn ook wel cool als display voor aan de muur.

Die Mario sets zijn eigenlijk verrassend leuk, met die interacties :D
Maar wordt ook snel irritant als de kleinste daarmee aan 't losgaan is hier... 😆 We hebben er hier niet veel sets van, alleen de Mario start set en wat auto's (Bowser, Yoshi brommer, Donkey Kong). Ik vind de brick-built Nintendo-karakters over het algemeen wel vrij geslaagd.

Gisteren eindelijk kunnen beginnen aan de (tweedehandse) Falcon! wordt wel een project van enige maanden met elke stap zoeken tussen 7000 blokjes :D

Hier van 't weekend nog eens een Speed Champion in elkaar gestoken met de zoon... Als BMW-fanaat (ook al rij ik al ff niet meer met dat merk) is dit toch 1 van mijn favoriete Speed Champions set... :) Wel een set met enorm veel stickers... en de donkere kleuren (van de binnenkant) maken het ook niet eenvoudig voor een vierjarige... De M4 zal voor volgend weekend zijn.

Ik heb ook nog altijd mijn fingers crossed voor een Creator Expert BMW M1/M3. 🤞 Zo jammer dat dit IDEAS project destijds niet approved is geraakt door Lego, ondanks voldoende supporters.

Wel wat zot dat die Speed Champions tegenwoordig naar 9 studs breed zijn geëvolueerd, maar er zit wel veel meer detail in nu. Toch zijn ze wat buiten proportie, vergeleken met standaard auto's en treinen van Lego met 6 studs breed.

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan