Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LEGO wordt een beetje greedy...Omgerekend 291 eur voor bag end. Wtf.

InderdaadVoor de prijs van een mooie modular à la Boutique hotel verwacht ik toch ook meer kwaliteit.
De license fee zal wel niet min zijn maar ik heb bij deze set ook gewoon het idee dat ze daar in Denemarken denken dat mensen een stront kopen, als er maar het juiste merk op kleeft. Getuige ook die nieuwe Death Star die schijnt $999 zou kosten.
En daar wil ik niet aan meedoen.
Wel de t-rex en de riverboat aan mijn brickwatch toegevoegd, die zijn heel mooi.

En bij deze staat de Barad-Dur set ook te wachten op assemblageGeen idee wat mijn madam tegenwoordig bezielt maar na de Rivendel set (afgelopen zomer gekregen) heb ik nu een R2D2 gekregen (kleine versie) en is er blijkbaar nog een grote set onderweg.
Rivendel is 1/3 geassembleerd (mét verlichting) maar wegens te veel verbouwingswerk blijft het even liggen

Hmmm wel interessantThe shire staat op bol.com aan 220 euro voor pre-order (geen idee of die 1 juli klopt en je zal gwp niet ontvangen)
Besteld, en voor die prijs kan ik gerust wachten tot 1 juli.The shire staat op bol.com aan 220 euro voor pre-order (geen idee of die 1 juli klopt en je zal gwp niet ontvangen)

Denk ik toch ook.Is het niet goedkoper op lego.com tekopen en die gwp sealed te verkopen.
Als je de prijzen voor een sealed fell beast ziet.
Jikes, ik heb alles minder gevolgd de laatste tijd, maar absurd dat er mensen zijn die dus effectief 125 euro neertellen voor zo een Fell Beast...Is het niet goedkoper op lego.com tekopen en die gwp sealed te verkopen.
Als je de prijzen voor een sealed fell beast ziet.
Het model is dan nog niet super geslaagd/gedetailleerd imo...
Ik denk toch om mijn huidige sealed collection verder uit te dunnen.Maar wordt ook snel irritant als de kleinste daarmee aan 't losgaan is hier...Die Mario sets zijn eigenlijk verrassend leuk, met die interacties![]()
We hebben er hier niet veel sets van, alleen de Mario start set en wat auto's (Bowser, Yoshi brommer, Donkey Kong). Ik vind de brick-built Nintendo-karakters over het algemeen wel vrij geslaagd.
Wel een set met enorm veel stickers... en de donkere kleuren (van de binnenkant) maken het ook niet eenvoudig voor een vierjarige... De M4 zal voor volgend weekend zijn.
Zo jammer dat dit IDEAS project destijds niet approved is geraakt door Lego, ondanks voldoende supporters.