Het LEGO-topic

Net de 10 F1 speed champions besteld en de Williams FW14B.

Die wagen en de McLaren MP 4/4 zijn voor mij de meest iconische F1 wagens ooit.
Die Williams zal hier ook nog wel eens komen. En de topteams van de F1 ook. Wel hun foutje uit de Senna McLaren recht-gezet met nu toch een bredere achterband.

Ontgoocheld in de aangekondigde Shire set :(

Ben echt geen fan van die zwevende side builds. Verspilling van blokken en zeer moeilijk om deftig te displayen.

Ik vind hem wel geslaagd. Ook de prijs valt me goed mee. Hopelijk begint Lego, door de opkomende concurrentie, wat bij te draaien qua prijszetting want sommige sets (Marvel) swingen op dat vlak toch wel echt de pan uit.

Mooie set, ik zou hem zelfs durven toevoegen aan mijn Harry Potter bos 😊

Ik vind hem wel geslaagd. Ook de prijs valt me goed mee. Hopelijk begint Lego, door de opkomende concurrentie, wat bij te draaien qua prijszetting want sommige sets (Marvel) swingen op dat vlak toch wel echt de pan uit.

Mooie set, ik zou hem zelfs durven toevoegen aan mijn Harry Potter bos 😊
De main build vind ik ook wel geslaagd, ik ben gewoon geen fan van losse side builds. Die zweven zo wat random rond de main build.

270 euro is nu ook wel niet goedkoop toch :p

Ik ben toch ook geen fan van Bag End. Ik had meer een Rivendell verwacht ipv, op het eerste zicht, enkel een front. Tis een beetje zoals die Malfoy Manor die ook op niks trekt. Ik snap wel dat ze hun prijs wat willen drukken en dus voor een kleinere set gaan maar mij kan het in elk geval niet bekoren.

Oh well, de komende jaren gaat er wss toch meer geld naar City etc gaan voor de kinderen dan naar sets voor mezelf. De kleinste lijkt de smaak te pakken hebben waardoor de oudere toch ook terug getriggerd wordt om er opnieuw aan te beginnen, getuige zijn lijstje voor zijn verjaardag.

Ik zie dat de T-Rex momenteel Lego exclusief is... bummer want dan is er geen korting.

Zou deze ooit goedkoper ergens anders te vinden zijn? Rivendell bijvoorbeeld is ook lego exclusief en toch kan Amazon deze soms met een mooie korting aanbieden

Ik zie dat de T-Rex momenteel Lego exclusief is... bummer want dan is er geen korting.

Zou deze ooit goedkoper ergens anders te vinden zijn? Rivendell bijvoorbeeld is ook lego exclusief en toch kan Amazon deze soms met een mooie korting aanbieden
Kan gebeuren maar dan wel paar maandjes geduld oefenen

Is nog maar uit ook.
Brickwatch in de gaten houden…

Man man, ik moet dringend een derde job zoeken om dit allemaal te kunnen betalen

- Rivendell
- The Shire
- One Piece set
- T-Rex fossiel
- En vanaf volgend jaar Pokémon.

Lego gaat me ruineren

Geen idee wat mijn madam tegenwoordig bezielt maar na de Rivendel set (afgelopen zomer gekregen) heb ik nu een R2D2 gekregen (kleine versie) en is er blijkbaar nog een grote set onderweg.

Rivendel is 1/3 geassembleerd (mét verlichting) maar wegens te veel verbouwingswerk blijft het even liggen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan