Het LEGO-topic

Ja heb er 2 liggen. Maar ik wil een remake van alle schepen.

Ik heb vernomen dat er een vernieuwde Black Pearl zou uitkomen dit jaar.

Een nieuw LEGO-gerucht voor 2025 doet de ronde. Naast de mogelijke komst van de LEGO Icons 10356 Star Trek: USS Enterprise D (The Next Generation) wordt er ook gesproken over een remake van Pirates of the Caribbean: The Black Pearl in de tweede helft van het jaar. Volgens de laatste geruchten gaat het om LEGO Icons 10365 Pirates of the Caribbean: The Black Pearl, die gebaseerd zal zijn op de eerste films. Het model bestaat uit ongeveer 2800 stenen en komt met minifiguren van Jack Sparrow, Joshamee Gibbs, Will Turner, Elizabeth Swann, Anamaria, Cotton en Marty. De set wordt verwacht in september 2025 voor een nog onbekende prijs, maar reken op een bedrag van ongeveer €250.

die is zo van mij. En die Enterprise ook.

Jaaaaaaaa oh ja let it be!!
Heb helaas maar 1 Barracuda bay. Wel 2 forten. Altijd de miserie bij zo sets. Zijn super nice maar kosten toch veel dus dan komt het er niet van om er meerdere te kopen. Ondertussen durf ik de bay zelfs niet openen omdat die al zo duur geworden is.

Ik krijg daarnet de melding dat Rivendell op Bol.com aan 408 euro staat (laagste prijs). Ik wil deze set al lang en op bol heb ik nog een extra korting op de vouchers.

voor 450 euro aan vouchers direct gekocht, ik wil betalen en de prijs is terug aangepast naar 460...

Serieus, nu zit ik met 450 euro aan vouchers op bol die ik niet nodig heb hahaha

fuckers
Staat nog aan €408,50 op amazon.com.be ;)

Staat nog aan €408,50 op amazon.com.be ;)

giphy.gif

Van 08/02 tem 12/02 is het double points en de nieuwe GWP Tropical Rainforest Diorama is er ook.

Heb een aantal sets op mijn lijst staan die je enkel via LEGO kan krijgen. Dus tis de moment. Heb er ook van geprofiteerd want sommige gaan er dit jaar uit.

Deze dus besteld :cool:
- Lion Knights' Castle
- NINJAGO City Markets
- The Orient Express Train
- Tudor Corner

Ik heb er ook nog eens over nagedacht en ik ga geen supergrote LEGO city bouwen, maar eerder een klein stadje met een aantal modulars die ik mooi vind (sommige vind ik niet zo mooi, maar zoals Boutique Hotel en bovenstaande Tudor Corner is echt prachtig) en dan een deel meer open ruimte voor alle treinen met grote trainyard enzo. Er zijn ook zoveel thema's die ik leuk vind (City, treinen, Jurassic Park, Medievel, Pirates), waardoor ik elk van die thema's een plaats wil geven en combineren. Weliswaar sommige thema's een klein deel zoals pirates, waarbij ik dan eerder de Black Pearl (als die komt) ga plaatsen op een stukje zee met een klein pirateneilandje ofzo.

Ik ben wel van plan om een serieuze Jurassic Park neer te zetten, dat was sowieso mijn side project naast de LEGO City. Kan ook niet anders als ge zot zijt van dino's. En waar dan de treinen door kunnen rijden, want ja ook zot van treinen :p

Kheb al redelijk wat dino's verzameld:

Allosaurus en Stegosaurus moet ik nog uitpakken. En de nieuwe dino's van Jurassic World Rebirth zijn ook geteased, Spinosaurus :love2:

Laatst bewerkt:
Nog iemand hier die vooral in de Monkie Kid sets verzeild geraakt is? Zelf grote fan, zitten echt fantastische dingen in! Zwaar onderschat thema!

Donderdag trouwens de hele CMF reeks kunnen vinden in de Lego Store. Gelukkig houden ze de Wolfpacks achteraan apart omdat ze zot gescalped worden. Zo kunnen ze ook maar 1 per persoon meegeven als ge er naar vraagt :). Dus, alles in 1 keer te pakken gekregen :D

Ik voel dat we eens allemaal tot bij u moeten komen.

Zotte ideeën allemaal goed en wel, maar de uitwerking moet goed zijn.
Dat moet toch niet ? Das toch juist het punt van LEGO, da ge zelf uw ding doet zelfs als het op gene zak trekt :giggle:

Het zal bij mij alleszins geen gewoon stadje worden ;)

Bricklink Series 7 inzendingen zijn trouwens beschikbaar, heb gisterenavond eens liggen scrollen, zitten weer veel (te veel) mooie dingen tussen :thinking:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan