Het LEGO-topic

Mattel komt binnenkort ook met 'LEGO'.
Ben eens benieuwd.

Geweldig!

Ietsjes meer enthousiast moest het Kenner geweest zijn (MASK :love:) of....Hasbro (GI JOE).

Maar met HE-Man of Masters of The Universe zouden we al lang content zijn.

De realiteit is waarschijnlijk dat het geen enkele van die wordt... ;)

Wat concurrentie voor lego kan geen kwaad.
Misschien dat ze dan wat temperen met hun soms redelijk zotte prijzen.

Ja kan ik ook alleen maar toejuichen inderdaad!

Ik ben ondertussen bezig met mijn CADA build. Mijn voorlopige bedenkingen:
- Alle 1300 stukjes zitten random door elkaar in de zakjes, het is een gigantische onderneming om iets terug te vinden :p
- De kwaliteit is toch wel minder dan Lego van de individuele blokjes
- De instructies zijn iets complexer
- Voorlopig valt het bouwen wat tegen, vrij boring technieken

Benieuwd naar het eind product, maar uiteindelijk mag ik ook niet te kritisch zijn voor wat het maar kost.

Mijn zoontje heeft een 'collage' gemaakt van zijn lego-tafel op zijn kamer. Ik moest dat hier delen.
Hij haalt voornamelijk sets uit elkaar om er dan eigen dingen mee te doen, kan dat alleen maar goedkeuren als alternatief voor gamen.

54294779774_2aeffc65a8_b.jpg

Aan de andere kant is mijn Avenger Tower klaargeraakt.
Moet nog de daily bugle en sanctum sanctorum bouwen, maar eerst mijn bureaukamer eens in orde maken.

54293662007_76a43c2a04_b.jpg

Ja kan ik ook alleen maar toejuichen inderdaad!

Ik ben ondertussen bezig met mijn CADA build. Mijn voorlopige bedenkingen:
- Alle 1300 stukjes zitten random door elkaar in de zakjes, het is een gigantische onderneming om iets terug te vinden :p
- De kwaliteit is toch wel minder dan Lego van de individuele blokjes
- De instructies zijn iets complexer
- Voorlopig valt het bouwen wat tegen, vrij boring technieken

Benieuwd naar het eind product, maar uiteindelijk mag ik ook niet te kritisch zijn voor wat het maar kost.
Set is klaar :)

Voor 32 euro ben ik wel tevreden van het resultaat. Het heeft wel die Japanse uitstraling waar ik fan van ben!

Het bouwen zelf was wel niet echt aangenaam vond ik.

Crazy hoe de Medieval themed sets van de Bricklink designer programs altijd binnen paar uur uitverkocht zijn, maar er via LEGO zelf amper iets te koop is binnen dit thema.
Gisteren 2 Medieval Seaside Markets en 2 Siege Encampments kunnen bestellen 😀

Crazy hoe de Medieval themed sets van de Bricklink designer programs altijd binnen paar uur uitverkocht zijn, maar er via LEGO zelf amper iets te koop is binnen dit thema.
Gisteren 2 Medieval Seaside Markets en 2 Siege Encampments kunnen bestellen 😀
Is dat telkens 1 om te bouwen en 1 om bij te houden ? Of alles bouwen en mega battle doen :cool:

En de treinset is nog altijd niet uitverkocht :(
Komaan, waar zitten alle train aficionado's :p

En de treinset is nog altijd niet uitverkocht :(
Komaan, waar zitten alle train aficionado's :p
Wow, chance dat ik dit topic "watch" (en dus notifications krijg), want was al compleet vergeten dat die BrickLink sales gingen starten. 🙊

Net 1 Wild West Train opgescharreld voor 173 euro. Alle Lego-punten er nog eens door gejaagd. :)

Merchant Boat en Riverside Scholars zijn precies wel een hard sell...

Ik krijg daarnet de melding dat Rivendell op Bol.com aan 408 euro staat (laagste prijs). Ik wil deze set al lang en op bol heb ik nog een extra korting op de vouchers.

voor 450 euro aan vouchers direct gekocht, ik wil betalen en de prijs is terug aangepast naar 460...

Serieus, nu zit ik met 450 euro aan vouchers op bol die ik niet nodig heb hahaha

fuckers

Wow, chance dat ik dit topic "watch" (en dus notifications krijg), want was al compleet vergeten dat die BrickLink sales gingen starten. 🙊

Net 1 Wild West Train opgescharreld voor 173 euro. Alle Lego-punten er nog eens door gejaagd. :)

Merchant Boat en Riverside Scholars zijn precies wel een hard sell...
Hoe kan je die Insider punten gebruiken voor korting ? Staan die er automatisch bij als je een bestelling wil afrekenen ?

Hoe kan je die Insider punten gebruiken voor korting ? Staan die er automatisch bij als je een bestelling wil afrekenen ?
Vroeger moest je die eerst omruilen in dat Lego Insiders programma voor een waardebon / code. Tegenwoordig moet dat blijkbaar niet meer en kan je bij checkout een korting (naar wens) toepassen op het winkelmandje met de punten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan