Svartálfar
Well-known member
Nog altijd spijt dat ik het huis en de kwik-e-mart verkocht heb incl de 2 minifig series
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk voor een mooie prijs?Nog altijd spijt dat ik het huis en de kwik-e-mart verkocht heb incl de 2 minifig series

Ik 1 keer gedaan.Iemand al ervaring met Lego huren? Of te min voor BG ers?
Driemaal afgelopen jaar, bij Brickmonster. Dat is telkens heel vlot verlopen.Iemand al ervaring met Lego huren? Of te min voor BG ers?
Geweldig!Mattel komt binnenkort ook met 'LEGO'.
Ben eens benieuwd.
![]()
About Mattel Brick Shop | Mattel
Great gifts for builders! Introducing our collection of innovative construction products and building sets that will inspire creativity, imagination, and fun.shop.mattel.com
) of....Hasbro (GI JOE).

Set is klaarJa kan ik ook alleen maar toejuichen inderdaad!
Ik ben ondertussen bezig met mijn CADA build. Mijn voorlopige bedenkingen:
- Alle 1300 stukjes zitten random door elkaar in de zakjes, het is een gigantische onderneming om iets terug te vinden
- De kwaliteit is toch wel minder dan Lego van de individuele blokjes
- De instructies zijn iets complexer
- Voorlopig valt het bouwen wat tegen, vrij boring technieken
Benieuwd naar het eind product, maar uiteindelijk mag ik ook niet te kritisch zijn voor wat het maar kost.

Is dat telkens 1 om te bouwen en 1 om bij te houden ? Of alles bouwen en mega battle doenCrazy hoe de Medieval themed sets van de Bricklink designer programs altijd binnen paar uur uitverkocht zijn, maar er via LEGO zelf amper iets te koop is binnen dit thema.
Gisteren 2 Medieval Seaside Markets en 2 Siege Encampments kunnen bestellen![]()

Alles sowieso bouwen (vroeg of laatIs dat telkens 1 om te bouwen en 1 om bij te houden ? Of alles bouwen en mega battle doen
En de treinset is nog altijd niet uitverkocht
Komaan, waar zitten alle train aficionado's![]()
).Wow, chance dat ik dit topic "watch" (en dus notifications krijg), want was al compleet vergeten dat die BrickLink sales gingen starten.En de treinset is nog altijd niet uitverkocht
Komaan, waar zitten alle train aficionado's![]()

Hoe kan je die Insider punten gebruiken voor korting ? Staan die er automatisch bij als je een bestelling wil afrekenen ?Wow, chance dat ik dit topic "watch" (en dus notifications krijg), want was al compleet vergeten dat die BrickLink sales gingen starten.
Net 1 Wild West Train opgescharreld voor 173 euro. Alle Lego-punten er nog eens door gejaagd.
Merchant Boat en Riverside Scholars zijn precies wel een hard sell...
Vroeger moest je die eerst omruilen in dat Lego Insiders programma voor een waardebon / code. Tegenwoordig moet dat blijkbaar niet meer en kan je bij checkout een korting (naar wens) toepassen op het winkelmandje met de punten.Hoe kan je die Insider punten gebruiken voor korting ? Staan die er automatisch bij als je een bestelling wil afrekenen ?