Het LEGO-topic

Waarom zijn jullie zo bezeten van die minifigures?
Allee, oprechte vraag he.
Ik bouw zeer graag lego, maar dat aspect heb ik nooit goed gesnapt denk ik.
Voor mij gewoon eerder het psychologische, de “hunt” naar dat ene figuurtje dat je wil 😀
Beetje zoals vroeger bij Pokemon.

Helaas wordt dat nu verpest door die QR code :angry:

Minifig Scan gebruiken
Ik zal nog eens langs gaan en eens kijken. Enkel wolfpacks interessant?

Edit: ik heb uit een heel rek er 3 gevonden en gekocht. Als ik het gesprek hier eens overloop hebben de meeste er al minstens 1, anders hadden die de voorkeur. Gaan die een bepaalde waarde krijgen in de toekomst? Fear of god wil ik gerust al ene geven (eventueel in het passeren met de frietmeeting?). Nog andere geïnteresseerden?

Het grappige was dat toen ik aan het scannen was er plots nog ene bij mij kwam scannen maar die kon niet aan het rek dus die was diegene die ik al had gedaan aan het scannen :p

Laatst bewerkt:
Ik zal nog eens langs gaan en eens kijken. Enkel wolfpacks interessant?

Edit: ik heb uit een heel rek er 3 gevonden en gekocht. Als ik het gesprek hier eens overloop hebben de meeste er al minstens 1, anders hadden die de voorkeur. Gaan die een bepaalde waarde krijgen in de toekomst? Fear of god wil ik gerust al ene geven (eventueel in het passeren met de frietmeeting?). Nog andere geïnteresseerden?

Het grappige was dat toen ik aan het scannen was er plots nog ene bij mij kwam scannen maar die kon niet aan het rek dus die was diegene die ik al had gedaan aan het scannen :p
Chansard!
Ga je naar de frietmeeting?
Zou idd graag eentje overkopen dan :)

De 2 Koenigsegg Jesko Absolut aan het bouwen. Zoon van 9 maakt de grijze. Ik de witte. Man, dat zit toch fijn in elkaar :love: . Die techniek voor die vleugeldeuren, respect voor de designers.

3 nieuwe dozen minifigs gescanned bij dreamland denderleeuw. 0 wolfpacks.

Mijn set van 12 is wel compleet dus ga er niet meer achter zoeken, ben geen scalper.

Ter info: weet niet wie er nog zocht maar in denderleeuw staan nog dozen dungeon&dragon minifigs ;)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan