Het LEGO-topic

De codes staan in de app. Net alle 12 gaan halen bij Kruidvat, €3,49/stuk. En ja ik heb zitten scannen en niemand keek daar raar naar.

Godver hebben ze da int kruidvat ook al??
Daarnet me richting Kruidvat begeven met de gedachte om heel diene boel daar te plunderen (chance nog geen baco’s in m’n botten), maar verkochten het daar niet.
Met enige teleurstelling (en een klein hartje) vertrokken richting DREAMland, die pipo’s mogen hun naam veranderen naar NACHTMERRIEland want al die minifigs waren gvd al geplunderd door een andere sloeber.

Bijlagen

• a9e78092-fc18-480a-84a2-0d1317ecbaf8.jpeg
    a9e78092-fc18-480a-84a2-0d1317ecbaf8.jpeg
    111,1 KB · Weergaven: 12
Daarnet me richting Kruidvat begeven met de gedachte om heel diene boel daar te plunderen (chance nog geen baco’s in m’n botten), maar verkochten het daar niet.
Met enige teleurstelling (en een klein hartje) vertrokken richting DREAMland, die pipo’s mogen hun naam veranderen naar NACHTMERRIEland want al die minifigs waren gvd al geplunderd door een andere sloeber.
Ze hebben er daar bij u veel meer dan bij mij.
1 mini stukje plaats in het volledige rayon, je zou ze zo voorbij lopen.
Wel ook volledig leeg.
Binnen nu en een maand zalt wel beteren zeker. Kga gewoon tijdens mijn telewerkdagen ne keer over en weer tijdens de lunchbreak

Ik zie dat ze in de folder staan die vanaf maandag geldig is. Dus misschien was het filiaal waar ik ging te vroeg met aanbieden.

Er is nog een extra promo op: per 3 stuks betaal je €3/stuk ipv €3,49.

Ik heb in Oostenrijk 2 wolfpacks uit 1 doos gehaald. Ik lees her en der dat ze moeilijk te krijgen zijn. Blij dat ik er daar 2 gescoord heb voor de jongens dan.

Ik zie dat ze in de folder staan die vanaf maandag geldig is. Dus misschien was het filiaal waar ik ging te vroeg met aanbieden.

Er is nog een extra promo op: per 3 stuks betaal je €3/stuk ipv €3,49.
Thx voor de tip!
Hopelijk hebben ze ze in elk filiaal liggen dan, maandag eens gaan zien :)

Ik ben heel benieuwd naar de One Piece sets van deze zomer.

Kleurrijke piraten en Lego gaan volgens mij een top combinatie vormen!

Ik ben heel benieuwd naar de One Piece sets van deze zomer.

Kleurrijke piraten en Lego gaan volgens mij een top combinatie vormen!
Idd.
Als dat een limited run is zal die wel heel hard stijgen in waarde ook.
Sidenote, net 15 cmf besteld in kruidvat.. ze staan online ook met max 15 te bestellen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan