Padawansie
Active member
De codes staan in de app. Net alle 12 gaan halen bij Kruidvat, €3,49/stuk. En ja ik heb zitten scannen en niemand keek daar raar naar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke app gebruik jij?De codes staan in de app. Net alle 12 gaan halen bij Kruidvat, €3,49/stuk. En ja ik heb zitten scannen en niemand keek daar raar naar.
Eigenlijk geen app, maar een site: https://jaysbrickblog.com/minifig-scanner/Welke app gebruik jij?
Godver hebben ze da int kruidvat ook al??Eigenlijk geen app, maar een site: https://jaysbrickblog.com/minifig-scanner/
Daarnet me richting Kruidvat begeven met de gedachte om heel diene boel daar te plunderen (chance nog geen baco’s in m’n botten), maar verkochten het daar niet.Godver hebben ze da int kruidvat ook al??
Ze hebben er daar bij u veel meer dan bij mij.Daarnet me richting Kruidvat begeven met de gedachte om heel diene boel daar te plunderen (chance nog geen baco’s in m’n botten), maar verkochten het daar niet.
Met enige teleurstelling (en een klein hartje) vertrokken richting DREAMland, die pipo’s mogen hun naam veranderen naar NACHTMERRIEland want al die minifigs waren gvd al geplunderd door een andere sloeber.
Ja, maar ge moet geluk hebben want zijn daar op een dag of 2/3 wel vaak uitverkocht.Godver hebben ze da int kruidvat ook al??
@Tomski is het kerstdorp af geraakt? Foto van het volledige ding?
5 kruidvats gedaan hier in de buurt. Geen enkele hadden ze.3 volledige dozen minifigs gescand, geen enkele Wolfpack… the purge continues
Hadden ze geen minifigs in t algemeen of geen Wolfpack?5 kruidvats gedaan hier in de buurt. Geen enkele hadden ze.
Geen in het algemeen.Hadden ze geen minifigs in t algemeen of geen Wolfpack?
Ook 2 kruidvats gedaan en opnieuw geen minifigs te bespeuren
Thx voor de tip!Ik zie dat ze in de folder staan die vanaf maandag geldig is. Dus misschien was het filiaal waar ik ging te vroeg met aanbieden.
Er is nog een extra promo op: per 3 stuks betaal je €3/stuk ipv €3,49.

Idd.Ik ben heel benieuwd naar de One Piece sets van deze zomer.
Kleurrijke piraten en Lego gaan volgens mij een top combinatie vormen!