Het LEGO-topic

Deze 2 sets zijn er al, daar ga ik nu verder rond bouwen, samen met de kinderen.
En gaan wat leuke thema's in verwerken (familiereunie skywalkers bv met hun kerstruien uit de adventskalenders, heb nu luke, leia en darth vader met de deathstar kerst trui van de emperor aan :laugh: )

1200x870.jpg

LEGO_10259_Winte_59f1c55cc5473.jpg
Die trein wou ik ook, maar stond wel redelijk duur.
Ergens gevonden onder marktprijs?

Die heb ik al jaren, nieuw gekocht bij Dreamland.
Weet je wat echt leuk zou zijn om te doen met de kinderen (en hen een belangrijke les rond solidariteit te leren, zeer belangrijk in deze periode), is om die trein weg te schenken aan de minderbedeelden die geen geld hebben om LEGO te kopen.
Laat maar weten waar je wil afspreken.

Deze 2 sets zijn er al, daar ga ik nu verder rond bouwen, samen met de kinderen.
En gaan wat leuke thema's in verwerken (familiereunie skywalkers bv met hun kerstruien uit de adventskalenders, heb nu luke, leia en darth vader met de deathstar kerst trui van de emperor aan :laugh: )

1200x870.jpg

LEGO_10259_Winte_59f1c55cc5473.jpg
Nice, die trein heb ik hier ook nog staan. Jammer genoeg zonder dat station. Zelf nooit into kerstmis(-sets) geweest, maar onze zoon is dat wel. :)

Heb mijn kinderen de opdracht gegeven om een naam te verzinnen voor ons kerstdorp.

Was zelf afgekomen met Ho-ho-hometown maar onze jongste maakte er gisteren al ho-town van. Pass :unsure:

Als er nu 1 thema is dat ik nooit of te nimmer zal weg doen zijn het de treinen wel.
Ik wacht nog altijd op de dag dat Lego terug een volwaardig "trains theme" introduceert zoals dat met het 12V en 9V era het geval was, inclusief de extra "features" die je typisch ziet bij modelbouw: stoplichten, verlichting, gemotoriseerde wissels/overgangen, decouplers, ... :)

Man, die zouden zo veel geld aan mij verdienen. 💸:LOL:

Ik wacht nog altijd op de dag dat Lego terug een volwaardig "trains theme" introduceert zoals dat met het 12V en 9V era het geval was, inclusief de extra "features" die je typisch ziet bij modelbouw: stoplichten, verlichting, gemotoriseerde wissels/overgangen, decouplers, ... :)

Man, die zouden zo veel geld aan mij verdienen. 💸:LOL:

Ja, aan mij ook, but I would save a fortune on batteries :lol:

Met Black Friday de Rustgevende tuin gescoord

1733984010242.png

En vorige maand had ik de Japanse abrikoos en Ochidee al gekocht en intussen al gebouwd

1733984061902.png
1733984074029.png

En met kerst krijg ik nog de Chrysant :>

Daily Bugle bij Dreamland besteld, met 25% korting en dan nog 7% met bonnen van mijn werk kom ik op 243€ :cool:

Samen met de Avengers Tower worden dat 2 pronkstukken int midden van de Lego city, met ne serieuze battle tegen Thanos, Loki, Green Goblin, Venom,... :D

Net mail van DPD gekregen dat Diagon Alley geleverd is.
Ik ben wel niet thuis dus ik hoop dat ze het niet gewoon op straat aan mijn voordeur hebben laten staan...

Net mail van DPD gekregen dat Diagon Alley geleverd is.
Ik ben wel niet thuis dus ik hoop dat ze het niet gewoon op straat aan mijn voordeur hebben laten staan...
Via Lego zelf gekocht? DPD zet dat gewoon voor de deur en weg, set van 400€ hier zo eens achtergelaten (opvallend grote doos uiteraard). Heb toen Lego dat gemeld maar nooit reactie gehad. Geen idee wat te doen als iemand dat zou meenemen.

Via Lego zelf gekocht? DPD zet dat gewoon voor de deur en weg, set van 400€ hier zo eens achtergelaten (opvallend grote doos uiteraard). Heb toen Lego dat gemeld maar nooit reactie gehad. Geen idee wat te doen als iemand dat zou meenemen.
Is wel riskant ja, die mannen kijken naar niks. Ik heb dat ook eens gehad, gelukkig was pakket niet meegenomen. Nu laat ik alles bij mijn ouders leveren (die zijn op pensioen en toch gans de dag thuis 😊 ) of zoveel mogelijk bij afhaalpunt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan