Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb gisteren Rivendell afgewerkt. Zeer mooie set wel. Heel leuk om te bouwenEr zijn weer redelijk wat Amazon Prime deals vandaag en morgen.
Oa Rivendell voor 425 euro ipv de gebruikelijke 499.
Aan Pardal geven, ik voel dat het zoeken naar tips je te veel wordt.Ik twijfel om de paar sets die ik heb te verkopen om budget vrij te maken voor andere hobbies.
Ok vermoed best omgekeerd terug afbreken en per stap in zakje stoppen?
Bij de Vw kever en dom's charger is dit nog te doen, maar bij mn Star Destroyer zie ik dat precies niet zitten...
Tips qua verkoop? Facebook Marketplace of eerder specifieke groepen of sites?
Lijkt me een win voor jou toch?Ik had voor mijn zoontje een lego city set gekocht (een haven met bootje), echter krijg ik het grote Harry potter kasteel toegestuurd...
En nu...

Ik had voor mijn zoontje een lego city set gekocht (een haven met bootje), echter krijg ik het grote Harry potter kasteel toegestuurd...
En nu...
Lijkt me een win voor jou toch?![]()
.Lego 60422? Heb ik ook gekocht als sint cadeau voor de jongste.
![]()
.Gewoon tweedehands verkopen aan 250-300 euro, en met de winst een set kopen waar je wél fan van bent?Ben allerminst een Harry Potter fan, niemand hier.
Voor 75 euro kan je natuurlijk niet sukkelen.

Heel leuke om te bouwen, en ieder jaar opnieuw als kersttal te posteren.Afgelopen weekend voor m'n verjaardag gekregen. Zalige set imo, stampvol kleine en leuke details.