Het LEGO-topic

Voor de kenners, zoon heeft onderstaande gemaakt. Maar hebben nog een zakje over zonder code. Hoe kan je gaan vinden hoe je dat kan bouwen?
Dit is de PDF voor de code op dat boekje.

Ik ga er van uit als je alle andere gemaakt hebt, dat je dan kan zien welk figuurtje nog niet gemaakt is? Dan gewoon de stappen in de handleiding volgen?

Weet iemand of die bluetooth rc control motoren en stuurunits apart te krijgen zijn?
Bedoel je deze?

IMG_2940.jpeg

De motoren van de Powered Up reeks vind je hier.

Laatst bewerkt:
Dit is de PDF voor de code op dat boekje.

Ik ga er van uit als je alle andere gemaakt hebt, dat je dan kan zien welk figuurtje nog niet gemaakt is? Dan gewoon de stappen in de handleiding volgen?
Die hadden we idd, hij heeft alle 7 gemaakt en dan nog 2 zakken over. Vrij te gebruiken dan? Want zitten wel specifieke dingen tussen.
Ondertussen al een tip gehad van brick app om te scannen en je krijgt dan suggesties.

Blijf het raar vinden maar ok..

Iemand een idee waar je relatief eenvoudig gewoon onderdelen van lego kan kopen? Ik ga stilaan beginnen aan mijn hele Harry Potter Display en zou eigenlijk voor de eerste keer met MILS-platen willen gaan werken.
Long-term ambitie is om iets waardig voor een beurs in elkaar te steken (just a dream) :-).

Iemand een idee waar je relatief eenvoudig gewoon onderdelen van lego kan kopen? Ik ga stilaan beginnen aan mijn hele Harry Potter Display en zou eigenlijk voor de eerste keer met MILS-platen willen gaan werken.
Long-term ambitie is om iets waardig voor een beurs in elkaar te steken (just a dream) :).
Je kan ook altijd kijken op Bricklink, daar kan je ook veel bricks apart kopen. Veel mensen halen daarvoor sets uit elkaar om de parts apart te verkopen :)

Aan het twijfelen om de titanic te kopen, heb nog een vrije kast op zolder en zou wel iets lang en smal op passen. Niet te hoog want schuine wand.
Maar das direct weer een serieuze smak geld :o

Star Destroyer ging net maar die ander plekje gegeven nu

Bij dreamland krijg je gratis een star destroyer bij aankoop van een Venator UCS. Interessant maar iets te duur.

wel jammer want de venator is echt mooi maar gigantisch groot en daar heb ik geen plaats voor.

Wij krijgen 750 euro consumptiecheques op het werk.
Iemand een idee of daar ook lego mee te kopen is?
Het korte antwoord is nee.

De huidige consumptiecheque is een mix tussen maaltijdcheque en ecocheque. Beide niet van toepassing op Lego.

Op voorhand best eens vragen in de winkel. Bij Krefel kan je enkel maar dingen mee kopen die onder ecocheques vallen, MediaMarkt aanvaarde het vorige week althans op alles.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan