Het LEGO-topic

Ik heb nog een deftige backlog liggen maar die T-rex ontsnapping voor €59.99 heb ik toch maar gereserveerd. Tis dan nog bij de dreamland in mijn eigen gemeente dus dat is nu wel een buitenkans.
Ergens nog getwijfeld voor het boetiekhotel ook maar, hoewel die heel leuk geprijsd staat, dat is me te veel geld deze maand.
Boetiekhotel stond gewoon in de rekken, nog steeds aan €139.

Euh laat ons zeggen dat ik geen karakter heb

Ik heb nog een deftige backlog liggen maar die T-rex ontsnapping voor €59.99 heb ik toch maar gereserveerd. Tis dan nog bij de dreamland in mijn eigen gemeente dus dat is nu wel een buitenkans.
Ergens nog getwijfeld voor het boetiekhotel ook maar, hoewel die heel leuk geprijsd staat, dat is me te veel geld deze maand.
Zeer deftige prijs voor die set.

Ben ook nog maar voor die T-Rex breakout gegaan! Jazz Club wou ik ook nog, maar is zelfs al van de Dreamland website gehaald. Gelukkig nog Breakout te pakken gekregen dus. Verder ook nog 2 Monkie Kid sets geleverd vandaag..

Het mag idd effe gaan stoppen met koopjes en dubbele punten enzo :p. Volgende dat ik op de Lego-store aankoop is met inwisselen van al mijn punten ze :p. En de wislist is best nog groot, maar de voorbije 2 maand samen zit ik al net boven de 1k aan lego.

Zalig postje op IG

Ik ben toch net mijn slag gaan slaan in Dreamland voor de Harry Potter sets. In de winkel stonden nog het Ministerie van Toverkunst (€ 60 - 20%, dus € 48), het Krijsende Krot (57 - 20%) en het Grimboudplein aan € 77 incl de korting. Echt zot lage prijzen. De eerste 2 sets stonden al een tijdje niet meer op de webshop, dus geluk gehad er in de winkel nog op te botsen.

Mooie deal:

Edit: ook wel weer typisch Dreamland het in promo te zetten en vervolgens het dan nergens beschikbaar te maken. Overal uitverkocht en ook niet via de webshop te bestellen. Mag dit überhaupt? Ik dacht dat als een winkel promo’s doet, er toch een bepaalde voorraad moet zijn?

Laatst bewerkt:
Komt waarschijnlijk nog wel terug... Was vorige week met die T-rex breakout ook en ik heb hem na 3 keer proberen kunnen bestellen.

Mooie deal:

Edit: ook wel weer typisch Dreamland het in promo te zetten en vervolgens het dan nergens beschikbaar te maken. Overal uitverkocht en ook niet via de webshop te bestellen. Mag dit überhaupt? Ik dacht dat als een winkel promo’s doet, er toch een bepaalde voorraad moet zijn?

Ik heb deze samen met Boutique Hotel dubbel staan. Voor 250 zijn ze van jou ;-).

Mooie deal:

Was idd vorige week met de Breakout ook, komt er wel weer in. Zaterdag lagen er in de Dreamland van Bornem nog zeker 3 van deze.. de actie loopt wel al anderhalve week..

Mooie deal:

Niet oké voor mijn portefeuille :unsure:

Fun alle speelgoed 2+1 in de fysieke winkels. Hier ook nog 7 procent korting via werk extra. Lego staat er vaak duurder maar kan net een koopje tussenstaan.

Intertoys NL staan ook wel wat promo's, vandaag nog in Maastricht gaan kijken

Alleen niet echt op de hoogte of het interessant is

Een pincet helpt wel vind ik
Het is niet het meest fantastische op Lego sets, maar ik moet nu ook zeggen dat ik het niet zo vreselijk vind. Op al die Monkie Kid sets zitten echt wel wat stickers, maar het stoort mij niet. Ik begrijp heel goed dat al die stukken apart laten printen niet mogelijk is, dus ja :)

Voor de kenners, zoon heeft onderstaande gemaakt. Maar hebben nog een zakje over zonder code. Hoe kan je gaan vinden hoe je dat kan bouwen?

Bijlagen

• IMG_20231224_152259.jpg
    IMG_20231224_152259.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 19

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan