Het LEGO-topic

Haha, in de galeria kaufhof was het -30% op de lego adventskalenders. Heb die van Harry Potter en Star Wars mee. Kom aan de kassa en reken af. Hoppa, nog es 30% af. Ipv 76 euro nog 38 betaald.

beetje teleurgersteld in de nieuwe speed champions aankondiging.. Geen enkele die ik echt wil :unsure:
Het is nog maar het begin natuurlijk, maar eigenlijk wel teleurgesteld in die John Deere hakselaar van technic die in 2024 uitkomt.
Akkoord,is een kleine set maar met zo een (wrschnlk dure) licentie van John Deere moet er toch meer mogelijk zijn.
Ofwel ben ik biased omdat ik dolgraag nog eens een grote technic landbouwset zou willen zien :unsure: .

Anyway, onlangs deze gebouwd. Mack R700 uit de film convoy.
Geen "echte" lego, maar is echt niet te zien. Mocht je het niet weten zou je denken dat het lego is.
Echt leuke build, maar neemt wel enorm veel plaats op mijn kast.
camion.jpg

Heb de smaak terug te pakken, gisteren de Concorde besteld.

beetje teleurgersteld in de nieuwe speed champions aankondiging.. Geen enkele die ik echt wil :unsure:
Akkoord: de Mustang en Audi zijn weer rehashes... Ferrari en Porsche hebben ze toch ook al eindeloos uitgemolken in de Speed Champions reeks... Maar blijf wel enthousiast over de BMW's. :-) Alleen jammer dat de stickers waarschijnlijk niet transparant zijn en daardoor niet gebruikt kunnen worden voor eigen builds in andere kleuren...

2 sets "Lego maar not really Lego" besteld :lol:

1000 pcs space puzzle, zag er best graaf uit :D

5007067.jpg

en Lego 2K drive Awesome Edition voor Nintendo Switch.

Iemand een link of een PM naar die lego but not lego site? Eigenlijk geen idee. Heb ooit eens chinese Lego gekocht maar die kwaliteit was toch écht erg slecht. Wel wreed goedkoop.

En hij is af! Met Flux capacitor uiteraard. En wat zitten die builds toch altijd prachtig in elkaar.
...
Zit inderdaad echt meesterlijk in elkaar! Staat hier ondertussen ook al half jaartje te pronken op de kast. Er is al veel rond gezet en alweer verdwenen, maar de Delorean blijft mijn 'center piece' :D.

Heb echt wel het gevoel dat Dreamland zot af wil van sommige sets. De kortingen vliegen er links en rechts gewoon af! Dit weekend stonden Sanctum Sanctorum, Jazz Club en Boutique Hotel 40% af op Lego retail price. De dozen vlogen de deur uit! Toen ik het zag was de webshop al leeg en enkel Dreamland Bornem had nog stock over (5 dozen) tegen dat ik in de auto zat en daar op de parking stond was het al maar 2 stuks meer. Eens terug in de auto was het laatste dozeke ook al verdwenen :p. Wel koopje gedaan dus :D

Heb echt wel het gevoel dat Dreamland zot af wil van sommige sets. De kortingen vliegen er links en rechts gewoon af! Dit weekend stonden Sanctum Sanctorum, Jazz Club en Boutique Hotel 40% af op Lego retail price. De dozen vlogen de deur uit! Toen ik het zag was de webshop al leeg en enkel Dreamland Bornem had nog stock over (5 dozen) tegen dat ik in de auto zat en daar op de parking stond was het al maar 2 stuks meer. Eens terug in de auto was het laatste dozeke ook al verdwenen :p. Wel koopje gedaan dus :D
Jup, ook ik heb mijn slag geslagen door mijn eerste Jazz Club aan te kopen bij Dreamland dit weekend. :woohoo: Gelukkig was de kleinste hier vroeg wakker zaterdag en had ik het ook op tijd gezien bijgevolg (thanks, Brickwatch).

Chance dat ik dit topic nog lees.. de Razor Crest aan de laagste prijs ooit bij Dreamland. Die staat al even op mijn verlanglijstje. Nog altijd een dure set maar voor €200 korting op de adviesprijs... hmmm ja, nee, ja, nee, twijfel twijfel.. Dan toch maar gereserveerd. 😬

Chance dat ik dit topic nog lees.. de Razor Crest aan de laagste prijs ooit bij Dreamland. Die staat al even op mijn verlanglijstje. Nog altijd een dure set maar voor €200 korting op de adviesprijs... hmmm ja, nee, ja, nee, twijfel twijfel.. Dan toch maar gereserveerd. 😬
Kan opgelost worden door een regelmatig bezoekje op Brickwatch he :p

Ik heb nog een deftige backlog liggen maar die T-rex ontsnapping voor €59.99 heb ik toch maar gereserveerd. Tis dan nog bij de dreamland in mijn eigen gemeente dus dat is nu wel een buitenkans.
Ergens nog getwijfeld voor het boetiekhotel ook maar, hoewel die heel leuk geprijsd staat, dat is me te veel geld deze maand.

Kan opgelost worden door een regelmatig bezoekje op Brickwatch he :p
I know, staat nochtans tussen mijn favorieten en ik kijk er af en toe naar maar niet dagelijks, moet weer lukken dat ik dit gemist heb. 😅

't is voorlopig wel goed geweest met Lego na deze aankoop. Zal mijn best mogen doen om ergens plaats te maken voor de nieuwe set.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan