I feel the painIk ben dat aan het doen voor de Titanic. Ik hoop klaar te zijn tegen 2029.
met de UCS Star destroyer was dat ook een opgave 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I feel the painIk ben dat aan het doen voor de Titanic. Ik hoop klaar te zijn tegen 2029.
met de UCS Star destroyer was dat ook een opgave 
Gij hebt precies bij mij in de kast gezeten??![]()
“alles na 1997 is een vergissing!”

het werkt dus echt?Amaaaaaaaaaai
Voor en na van de vw camper die al jaren op de kast bovenaan staat.

het werkt dus echt?![]()

Gij hebt precies bij mij in de kast gezeten??
Of heeft iedereen uit de jaren '80 deze bouwsets uit de jaren' 90 standaard in z'n collectie?![]()

Damn constant schrik dat ik iets verkeerd ga doen met de moving parts... Net de motorblok af gekregen. Ik moet alle 5 voet rewinden op YouTube, ik vind de handleiding bij momenten toch zeer onduidelijk...
.Enlighten us about the link :]bij bol.com redelijk wat deals vandaag, ook volgens brickwatch heel goeie prijzen. Vergeet onze referral link niet als er besteld wordt![]()
Niets zo leuk als de reverse engineering wanneer na de build blijkt dat er in de versnellingsbak iets niet juist zit...Bouwen, vergissen, afbreken en herbouwen is part of the fun als je net met Technics begint.
Onze 6-jarige is hier begonnen aan de 42143 Daytona als zijn eerste echte eigen Technics build, waarbij hij zowat 70% zal doen en ik 30% zal doen voor de lastigere deeltjes, maar die is intussen ook al meerdere keren enkele bladzijden terug mogen gaan.
Enlighten us about the link :]

Oh shit, had vannacht al besteld in mijn enthousiasme...
Dit blokje staat op het forum, als je eerst op deze link klikt en dan product koopt krijgen wij afhankelijk van categorie x% erop dat we dan kunnen gebruiken voor onze dagelijkse werking![]()

Waarom niet de mp 4-4 ?Damn, als dat waar zou zijn: https://bouwsteentjes.info/lego-icons-10330-mclaren-mp4-8/
Sinds vandaag nog een extra korting van 10% tot 15% vanaf €75/€150 voor verschillende Lego sets bovenop de bestaande kortingen bij Dreamland. Zat al een tijdje naar die Lamborghini (42115) te kijken: laagste prijs in... forever.Al lange tijd geen Lego gekocht maar mijn oudste is bijna 4 dus ik moest toch naar Dreamland voor Sint, Kerst, ….
Haunted House stond aan 224, daar ging nog eens 25% af via PlusPas. Kon hem niet laten liggen.

Hier wacht ik echt al jaren op, instabuy!
www.lego.com