Het LEGO-topic

Paar stukjes van 8856 thuis vergeten, dus maar even 8464 gebouwd tijdens de afgelopen regenachtige avonden/dagen. Beetje een hybride set met een “studded” look, maar best een groot aandeel van “studless” bouwmethodes. Maakt voor een erg compacte en krappe mechaniek, maar niet echt leuk-leuk om te bouwen omdat alles met pennetjes in liftarms zit.

iZ95dWw.jpg

Case in elkaar gebokst, simpel eigenlijk, maar de handleiding mocht iets duidelijker zijn, maar het is het product dat telt, ben zo content dat ik op deze website heb besteld, wel wachten, maar top kwaliteit!

Mijn eerste lego technic set in het verschiet binnenkort can't wait, dit wordt een showpiece op de bureau :)

20231023_213855.jpg

E5FC0E47-2EFA-4324-9D78-110DBAC69099.jpeg

Kwaliteit van de foto is maar meh, maar mijn Modular’s zijn allemaal gebouwd ondertussen. Nu afwachten in de komende weken voor hopelijk een leuke deal op de jazz club of het boutique hotel. Het nieuwe museum dat ze aan gaan kondigen zal sowieso pas voor later volgend jaar zijn. Leuke builds wel!

Vind het wel gezellig om naar te kijken als ik thuis rondloop :unsure:

'k was nog aan't kijken voor een goede prijs voor het FRIENDS appartment. Maar 'k vrees dat het nu enkel maar de hoogte in gaat gaan.

Bekijk bijlage 24233

Kwaliteit van de foto is maar meh, maar mijn Modular’s zijn allemaal gebouwd ondertussen. Nu afwachten in de komende weken voor hopelijk een leuke deal op de jazz club of het boutique hotel. Het nieuwe museum dat ze aan gaan kondigen zal sowieso pas voor later volgend jaar zijn. Leuke builds wel!

Vind het wel gezellig om naar te kijken als ik thuis rondloop :unsure:
Als je geluk hebt, kan je ze nog afhalen bij een winkel in de buurt, maar het meeste is al weg. Heb zelf het hotel aan 137 euro kunnen bestellen.

Als je geluk hebt, kan je ze nog afhalen bij een winkel in de buurt, maar het meeste is al weg. Heb zelf het hotel aan 137 euro kunnen bestellen.
Het laatste politiebureau in de regio kunnen bestellen.
Morgen tijdens mijn middagpauze wel ff naar Bornem maar soit, €143 voor een set die op lego zelf €199 kost is een schone deal.

Mijn 7 jarige zit hier gewoon een technics set voor 10-16 in elkaar te steken. :love:

Is die hovercraft aan het bouwen, met het plan open op zijn tablet.

LEGO-Technic-42025-L-avion-cargo.jpg

Toch ook gezwicht voor het Boutique hotel. In elkaar zetten zal wel pas voor de kerstvakantie zijn.
Tot nu toe enkel Assembly square € Parisian Restaurant als Modular.

Ik weet dat het hier over sets gaat, maar waar kan ik nog gewone blokken vinden voor een 5jarige kennis te laten maken? Simpele sets heeft hij al, maar kunnen daar niet mee bouwen

Ik snap niet dat mensen niet snappen dat je met die sets ook andere dingen kan bouwen...
Goh, veel sets hebben een massa een kleine en relatief speciale blokjes. Ge hebt niet veel sets waar bv veel 4*2 blokken in zitten.

Met mijn Lego van vroeger kon ik gemakkelijk een groot vierkant blok zetten met een deur en wat ramen en dat een huis noemen. Imo ideaal voor de beginnende (lees jonge) bouwer. Maar met de huidige sets wordt is dat wel wat moeilijker.

Onze jongste heeft deze ochtend zitten expirementeren met de verhoudingen van de tandwielen en dat dat sneller draait als je een klein tandwiel tegen een gemotoriseerd groot zet :love:

Het was aandoenlijk om zien :love:

Onze jongste heeft deze ochtend zitten expirementeren met de verhoudingen van de tandwielen en dat dat sneller draait als je een klein tandwiel tegen een gemotoriseerd groot zet :love:

Het was aandoenlijk om zien :love:
De educatieve waarde van technics en lego is de max é. Die van mij had een paar jaar geleden zo het idee om Doms Charger (42111) te motoriseren. Met de motor-onderdelen van zijn lego trein is ie daar ook in geslaagd, en had ie zelfs de vering gemotoriseerd (very gangsta!).

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan