Het LEGO-topic

Ik ben op zoek voor een collega van mij naar de build manual van deze set (pdf of whatever).
Datr is geen officiële Lego set, dus zomaar rap effe de manual opsnorren zal er niet inzitten. Mssn gewoon effe de mannen van Brickmania mailen?

Lego is altijd van policy geweest om geen militaire sets te maken (tanks, gevechtsvliegtuigen, wapens, ...)

Dat is geen officiële Lego set, dus zomaar rap effe de manual opsnorren zal er niet inzitten. Mssn gewoon effe de mannen van Brickmania mailen?

Lego is altijd van policy geweest om geen militaire sets te maken (tanks, gevechtsvliegtuigen, wapens, ...)
Nee idd. Ik wou het maar eens vragen, je weet maar nooit dat iemand dergelijke set heeft of weet waar je aan manuals kan geraken.

Ik ben op zoek voor een collega van mij naar de build manual van deze set (pdf of whatever).
Zelf al redelijk zitten op zoeken maar nergens te vinden.
Misschien dat iemand ons in de juiste richting kan wijzen of zelfs er aan kan geraken?
https://www.brickmania.com/f-117-a-nighthawk-stealth-attack-aircraft/

De ontwerper van die set zit ook achter die website, dus ik denk dat de kans klein is dat je de handleiding ergens anders gaat vinden. Zeker ook gezien de belachelijke prijs voor die set.
Je zou eventueel de iets minder mooie versie kunnen bouwen.

Iemand interesse in een setje van Star Wars (Lego 75322 Hoth AT-ST)?

Had die gekocht voor een petekind maar de week voordat ik het ging geven kwamen zijn grootouders al daarmee af. Aangezien retourneren mij 7 euro ging kosten, heb ik het hier laten staan maar ik ken niemand anders aan wie ik het zou kunnen geven.
Alles zit nog in de originele verpakking.

Iemand interesse in een setje van Star Wars (Lego 75322 Hoth AT-ST)?

Had die gekocht voor een petekind maar de week voordat ik het ging geven kwamen zijn grootouders al daarmee af. Aangezien retourneren mij 7 euro ging kosten, heb ik het hier laten staan maar ik ken niemand anders aan wie ik het zou kunnen geven.
Alles zit nog in de originele verpakking.
Hangt er vanaf hoeveel je er nog voor wil :p

Nog eens wat van mijn oude Lego van de zolder gehaald voor de kinderen.

Onder andere de 6346 Space Shuttle opgedoken. Inclusief doos, met daarop de nieuwprijs: 1379 oude Belgische Franken.

Ook de 8880 set jlaar gelegd om eens te bouwen. Instructies eens bekeken en damn, wat waren die Spartaans.
35 stappen om die volledige wagen in elkaar te zetten. Ben benieuwd naar de bouwervaring. Heb er wel veel zin in.

Laatst bewerkt:
Oude technic is schitterend op dat gebied. "leg deze 47 stukken tezamen zonder ook maar enige referentie of tijdelijke bracing". Toen zat alles ook gewoon door elkaar, ipv nu alles zakje per zakje, en 2 onderdelen per bouwstap.

Ik had ooit een tractor waar het b-model een busje was. De instructies voor het busje hadden zelfs geen partslist per stap.

Gewoon de tekening en zoek maar wat er nieuw is.

Set 8859

IMG_2759.jpeg

Dat stoort mij soms bij de moderne lego idd. Vuistdikke bouwinstructies, met dan op 1 pagina een tekening waar 2 steentjes moeten komen.

Iemand hier die al sets verkocht heeft zonder instructies en zonder de doos? :)

Ik wil van enkel van mijn sets af, maar weet niet hoe dit aan te pakken

Ik krijg hier een (algemeen) mailtje van wickedbrick dat ze hun productie hebben kunnen opschroeven voor nog te maken items naar een Window van 2 a 4 weken.

Wil dit zeggen dat mijn case voor mijne bmw hier sneller zal zijn ? :oi22:

Sebiet een mailtje sturen naar de klantendienst

Net mailtje terug van klantendienst, spijtig genoeg heeft dit geen impact op uitstaande orders en zal ik nog 3tal weken moeten wachten

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan