Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook de 8880 set jlaar gelegd om eens te bouwen. Instructies eens bekeken en damn, wat waren die Spartaans.
35 stappen om die volledige wagen in elkaar te zetten. Ben benieuwd naar de bouwervaring. Heb er wel veel zin in.
Mezelf is quoten.Iemand ervaring met kopen bij bluebricks?
Staan paar sets die ik wel tof vind.

Om 1 of andere reden vond ik van mezelf dat ik nog geld teveel had dus ik heb mijn eerste modular besteld (10255, €259 bij Dreamland).
Proberen van er nog een paar bij te scoren voor ze uit de handel gaan en ik er echt mijn nieren voor ga moeten verkopen. Boekenwinkel en Politiebureau staan op de site als laatste kans dus ik zou ik graag nog dit jaar aanschaffen.
Op zich wel het idee dat deze meer "waar voor hun geld" zijn dan al die licensed zaken, maar dat kan aan de eerste indruk liggen.
Mijn verjaardag komt nog voor kerst dus ik ben van plan om mezelf voor beide "feesten" het politiebureau en de boekenwinkel cadeau te doen.Hier ook grote fan van de modulars. Degene die dit jaar uit handel gaan heb ik al, voor kerst komt er de Jazz club of het Boutique hotel. Welk van de twee weet ik nog niet.

Die 8880 zou je zelfs 2x kunnen kopen, want het B-model daarvan is schijnbaar ook van zo'n hoge kwaliteit dat het gemakkelijk een standalone model zou kunnen zijn (beter & leuker dan de échte F1 modellen van latere Technic)8880 op te kop kunnen tikken. Die laatste zelfs met de doos. Die twee sets wou ik als kind al en heb me jaren zitten blind staren op foto's en de catalogus van toen.
Ik herinner me dat ik die ooit gebouwd heb. Maar ni veel meer dan datDie 8880 zou je zelfs 2x kunnen kopen, want het B-model daarvan is schijnbaar ook van zo'n hoge kwaliteit dat het gemakkelijk een standalone model zou kunnen zijn (beter & leuker dan de échte F1 modellen van latere Technic)

Om 1 of andere reden vond ik van mezelf dat ik nog geld teveel had dus ik heb mijn eerste modular besteld (10255, €259 bij Dreamland).
Proberen van er nog een paar bij te scoren voor ze uit de handel gaan en ik er echt mijn nieren voor ga moeten verkopen. Boekenwinkel en Politiebureau staan op de site als laatste kans dus ik zou ik graag nog dit jaar aanschaffen.
Op zich wel het idee dat deze meer "waar voor hun geld" zijn dan al die licensed zaken, maar dat kan aan de eerste indruk liggen.
Ik dacht even dat ik helemaal gek was vanwege die rek in foto 1En voila, het staat bij de rest:

SameIk dacht even dat ik helemaal gek was vanwege die rek in foto 1![]()
bloody hell, daar kan ik niet op blijven kijken.