Het LEGO-topic

Zijn er websites die jullie aanbevelen waar je lego sets kan kopen die iets goedkoper staan dan in de gemiddelde speelgoedwinkel?
Of op regelmaat goeie acties aanbieden?
Ik ken er te weinig van om zelfs met random googlen op de goeie resultaten te komen. :)

Petekindje word 9 jaar en begint zich nu precies goed te amuseren met sets die hij al op veel te vroege leeftijd kreeg.
En hij zou graag andere "grotere" zaken samensteken maar als ik de prijzen zie val ik bijna omver :)

Zit er al beweging in voor uw bestelling??

Thank you for your email. We are so sorry for the delay, Our lead time calculator states that we expect to ship your order out in 1-3 working days.

Please be assured we are working to get your order out as soon as possible. When the order is ready to ship a confirmation email with tracking details will be sent to you.

Thank you for your patience and support, it's truly appreciated!

Thank you for your email. We are so sorry for the delay, Our lead time calculator states that we expect to ship your order out in 1-3 working days.

Please be assured we are working to get your order out as soon as possible. When the order is ready to ship a confirmation email with tracking details will be sent to you.

Thank you for your patience and support, it's truly appreciated!
Maar waren het bij u geen 3 displays/stands tegelijk als ik mij goed herinner?

Zijn er websites die jullie aanbevelen waar je lego sets kan kopen die iets goedkoper staan dan in de gemiddelde speelgoedwinkel?
Of op regelmaat goeie acties aanbieden?
Ik ken er te weinig van om zelfs met random googlen op de goeie resultaten te komen. :)

Petekindje word 9 jaar en begint zich nu precies goed te amuseren met sets die hij al op veel te vroege leeftijd kreeg.
En hij zou graag andere "grotere" zaken samensteken maar als ik de prijzen zie val ik bijna omver :)

Brickshop.be
Enorm tevreden van. Recent 30% korting op heel wat sets
Anders ook amazon en bol in het oog houden.
Ook via kruidvat goeie deals en via bol toch ook soms 15 a 20% korting

😍😍

lego-super-mario-71426-piranha-plant_1.jpg

Heel lang geleden wou ik heel graag de Land Rover Defender (42110), set ging uit handel en mij erbij neergelegd. Vandaag kwam mijn vrouw af met mijn verjaardagscadeau :woohoo:

42110_alt1.jpg

Heb al 3x geboden op de 8865 set die ik al sinds kinds af aan wil, telkens verschillende kopers op reguliere tweedehandssites...maar niemand wil die precies weg doen :D Dan maar naar Brickowl en wat meer neerdokken zeker.

Misschien dat jullie mij met advies kunnen helpen.
Nu mijn zoon interesse toont, haal ik mijn oude lego opnieuw boven waaronder mijn legotrein uit 1996.

Alleen krikg ik hem niet aan de praat en ik vermoed omdat het connector kabeltje wat beschadigd is. Onderdeel 5306c01:

Iemand tips wat ik best kan doen. Online is het bijna niet terug te vinden en anders op 'schimmige' sites voor >50€.

Zijn die treinsporen van toen eigenlijk compatibel met de treinen van nu?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan