Het LEGO-topic

Was net op Bol.com aan het kijken dankzij @wiseguy444 zijn comment. Ik probeer mezelf gewoon in te praten dat 265 euro nog altijd belachelijk veel geld is voor "een speeltje". Daarom even polsen welke sets het echt waard waren.
Ik het hetzelfde met de grote set van Zweinstein. Ik vind die zo knap, maar ‘t is wel veel geld voor iets wat ik maar 1x ga bouwen :unsure:

Ik het hetzelfde met de grote set van Zweinstein. Ik vind die zo knap, maar ‘t is wel veel geld voor iets wat ik maar 1x ga bouwen :unsure:
Agreed, maar 6000+ stukken is wel een pittige opdracht denk ik.

Als je ergens plek hebt om hem mooi te plaatsen en je bent echt HP fan dan kan ik me wel inbeelden dat het de prijs waard is als decoratie.

Bij Dreamland 15% korting + een bon van 20 euro bij aankoop van minimum 100 euro.
Daily Bugle en Jazzclub opgepikt.

Bij brickshop 30% korting op Star Wars en Architecture (en nog wat sets).
Millennium Falcon UCS en Mos Eisley Cantina spijtig genoeg uitverkocht. Heb wel de Landspeeder besteld.

Nieuwe Vikingsset:

21343.png

Die site van lego cases heeft nu ook draaiende displays, ziet er wel nice uit, zo die van spiderman bv.
Heb je een link?

Is er eigenlijk een website waar je kan zien wanneer sets mogelijk uit rotatie gaan? Ik zou wel een aantal modular buildings willen, maar om die allemaal in één keer te kopen ga ik thuis niet verkocht krijgen :unsure:

Is er eigenlijk een website waar je kan zien wanneer sets mogelijk uit rotatie gaan? Ik zou wel een aantal modular buildings willen, maar om die allemaal in één keer te kopen ga ik thuis niet verkocht krijgen :unsure:
Er gaan er dit jaar een paar uit rotatie. Bookshop, police office en die grote van 300 jaar. Wat wel uitzonderlijk is want normaal is dat 1 per jaar.

Met de sets die op het einde van het jaar retired worden, vandaag de 10270 Book shop en 10255 Assembly Square besteld. Hopelijk voor het einde van het jaar nog ergens de police station vast proberen te krijgen.

Met de sets die op het einde van het jaar retired worden, vandaag de 10270 Book shop en 10255 Assembly Square besteld. Hopelijk voor het einde van het jaar nog ergens de police station vast proberen te krijgen.

Ik zag die bij Dreamland voor -15% staan, dus zo'n 150 euro. Goeie deal lijkt me.

Ik zag die bij Dreamland voor -15% staan, dus zo'n 150 euro. Goeie deal lijkt me.
Yes, had het ook gezien. Weet alleen niet of vrouwlief daar ook nog mee kan lachen als ik die er nu ook nog bijkoop :unsure:

Edit: rap even gekeken, maar de set staat nog te koop, maar bij het in het winkelmandje leggen is hij uitverkocht. Dus is toch geen optie op dit moment :p

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan