Het LEGO-topic

Ook al meegemaakt en alles was toen gewoon aanwezig. In de winkel zeiden ze dat ze zelf hadden moeten dichtplakken omdat de doos wat had afgezien tijdens transport ofzo. Anders gewoon even zakjes natellen?

Ook al meegemaakt en alles was toen gewoon aanwezig. In de winkel zeiden ze dat ze zelf hadden moeten dichtplakken omdat de doos wat had afgezien tijdens transport ofzo. Anders gewoon even zakjes natellen?
Ga ik morgen eens doen. Bestaat er ergens een overzicht van wat er bij moet zitten?

Meestal vooraan de manual (of tussendoor) welke zakken te gebruiken.
Of hier: https://www.brothers-brick.com/2021...otorcycle-for-ultimate-collectors-review/amp/
Alles zit erin wat er moet inzitten denk ik, maar volgens die link staat er dat het boekje met de instructies in plastic wrap zou moeten zitten, wat hier niet het geval was... Maar het boekje zat in een kartonnen sleave, en die wel 'sealed' was met dichtingen... En het boekje zelf was niet mint om het zo te zeggen... De bovenkant had mini beschadiging van de buitenkant gezien, nier erg voor mezelf, maar is dit een geretourneerde set misschien?

Screenshot_20230908_183915_Samsung Internet.jpg

Moet ik mij dus zorgen maken? Ik had een foto getrokken van de kartonnen sleave met dichte stickers, en daar was niks aan te zien, toch wel raar een beetje...

Kan best dat ze van verpakking zijn veranderd. Gebeurt nog dat manual in zo een witte karton zit. Denk dat er dus niets aan de hand is, zeker als alles nog erbij zit 😊

Bij de marsrover lag het boekje onderaan los in de doos. Enige nadeel vind ik het glans papier.
Moest steeds herschuiven om van de linker naar de rechter pagina te gaan, wou ik deftig kunnen kijken.

Net sets 8856, 8074, 8837, 8235 & 8858 bij elkaar gezocht. Mankeren 20 (zeer courante) stukjes voor 8858 en 8856, dus da’s snel besteld… en dan staat mijn kast wel vol denk ik!

Heb ik me ook al vaak aan geërgerd. Online pdf is soms gewoon praktischer, al heeft zo'n boekje wel meer charme.
Bij mij is het de eerste technic set in 20 a 30j, was blij nog een boekje te vinden maar het glans probleem viel mij direct op. Pdf gaat ook maar is niet hetzelfde als het boekje voor mij, beetje jammer. Hebben al die set's glanspapier?

Eerste set ooit van technic hier, ik zal veel die video guide op slow motion volgen dat ik op YT heb gevonden van anderhalf uur peis ik

Eigenlijk zou ik ook eens een moderne technic-set moeten kopen… maar het boeit me eigenlijk niet zo. Beetje te gelikt/gepolijst en niet meer herkenbaar als Lego door alle lifting-arms ipv studded beams.

Net sets 8856, 8074, 8837, 8235 & 8858 bij elkaar gezocht. Mankeren 20 (zeer courante) stukjes voor 8858 en 8856, dus da’s snel besteld… en dan staat mijn kast wel vol denk ik!
Ik heb nog 8854 en 8700 compleet in goede staat met doos als je interesse hebt. Kmoet de collectie uitdunnen dus alles in box gaat zowiezo de deur uit.

Nja, de studded beams in grote sets zitten nu eigenlijk enkel in de verborgen structerele compartimenten, maar niet meer aan de buitenkant. Het mist wat charme, maar ik blijf het toch nog steeds fun vinden hoor. De Sian enkele jaren geleden gemaakt voor zoontje, hij is nu wel klaar om eens aan de Daytona te beginnen met nog een beetje supervisie; perfecte throw back naar mijn eerste technic die ik al kleine jongen ooit in elkaar stak: de 8865 🫠 .

Thuis toch nog eens passeren volgende vakantie om wat van mijn oude sets op te halen; de 8480, 8868, 8862 en de 8485 waren toen mijn most favo ones, hem kennende gaat ie daar ook aan willen beginnen. De 8880 staat hier intussen al, en die steekt al een tijdje zijn ogen uit :biglaugh:

Ik ben recent terug in de lego hobby gevallen. Vroeger altijd enorm fan van de lego-city sets. Nu recent de Ducati Panigale V4, Nissan GTR (speedsters) en The Office sets gekocht. Iemand aanraders van sets die echt leuk waren om te bouwen?

Door "adult money" wil ik alles kopen en vergeet ik hoe snel het prijskaartje omhoog schiet.
Enkele sets die ik op het oog heb:
-S1000RR
-Ferrari Daytona SP3
- Senna GTR (kleintje)
- Ford GT
- 911 RSR
- MT10 SP

Ik ben recent terug in de lego hobby gevallen. Vroeger altijd enorm fan van de lego-city sets. Nu recent de Ducati Panigale V4, Nissan GTR (speedsters) en The Office sets gekocht. Iemand aanraders van sets die echt leuk waren om te bouwen?

Door "adult money" wil ik alles kopen en vergeet ik hoe snel het prijskaartje omhoog schiet.
Enkele sets die ik op het oog heb:
-S1000RR
-Ferrari Daytona SP3
- Senna GTR (kleintje)
- Ford GT
- 911 RSR
- MT10 SP
't zijn blijkbaar sales bij Amazon? Veel Brickwatch notifications in m'n mailbox, oa voor de Daytona (265 euro) en de GT (75 euro).

Heb de Santa's Visit gekocht via Brickshop aangezien die eind dit jaar niet beschikbaar zal zijn. Ook nog mooie korting gehad (20% ofzo)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan