Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik morgen eens doen. Bestaat er ergens een overzicht van wat er bij moet zitten?Ook al meegemaakt en alles was toen gewoon aanwezig. In de winkel zeiden ze dat ze zelf hadden moeten dichtplakken omdat de doos wat had afgezien tijdens transport ofzo. Anders gewoon even zakjes natellen?
Alles zit erin wat er moet inzitten denk ik, maar volgens die link staat er dat het boekje met de instructies in plastic wrap zou moeten zitten, wat hier niet het geval was... Maar het boekje zat in een kartonnen sleave, en die wel 'sealed' was met dichtingen... En het boekje zelf was niet mint om het zo te zeggen... De bovenkant had mini beschadiging van de buitenkant gezien, nier erg voor mezelf, maar is dit een geretourneerde set misschien?Meestal vooraan de manual (of tussendoor) welke zakken te gebruiken.
Of hier: https://www.brothers-brick.com/2021...otorcycle-for-ultimate-collectors-review/amp/
Heb ik me ook al vaak aan geërgerd. Online pdf is soms gewoon praktischer, al heeft zo'n boekje wel meer charme.Enige nadeel vind ik het glans papier.
Bij mij is het de eerste technic set in 20 a 30j, was blij nog een boekje te vinden maar het glans probleem viel mij direct op. Pdf gaat ook maar is niet hetzelfde als het boekje voor mij, beetje jammer. Hebben al die set's glanspapier?Heb ik me ook al vaak aan geërgerd. Online pdf is soms gewoon praktischer, al heeft zo'n boekje wel meer charme.
Ik heb nog 8854 en 8700 compleet in goede staat met doos als je interesse hebt. Kmoet de collectie uitdunnen dus alles in box gaat zowiezo de deur uit.Net sets 8856, 8074, 8837, 8235 & 8858 bij elkaar gezocht. Mankeren 20 (zeer courante) stukjes voor 8858 en 8856, dus da’s snel besteld… en dan staat mijn kast wel vol denk ik!
.
't zijn blijkbaar sales bij Amazon? Veel Brickwatch notifications in m'n mailbox, oa voor de Daytona (265 euro) en de GT (75 euro).Ik ben recent terug in de lego hobby gevallen. Vroeger altijd enorm fan van de lego-city sets. Nu recent de Ducati Panigale V4, Nissan GTR (speedsters) en The Office sets gekocht. Iemand aanraders van sets die echt leuk waren om te bouwen?
Door "adult money" wil ik alles kopen en vergeet ik hoe snel het prijskaartje omhoog schiet.
Enkele sets die ik op het oog heb:
-S1000RR
-Ferrari Daytona SP3
- Senna GTR (kleintje)
- Ford GT
- 911 RSR
- MT10 SP
Was net op Bol.com aan het kijken dankzij @wiseguy444 zijn comment. Ik probeer mezelf gewoon in te praten dat 265 euro nog altijd belachelijk veel geld is voor "een speeltje". Daarom even polsen welke sets het echt waard waren.'t zijn blijkbaar sales bij Amazon? Veel Brickwatch notifications in m'n mailbox, oa voor de Daytona (265 euro) en de GT (75 euro).