Vandaag
biiiiiiijna de laadpaal eindelijk laten installeren, maar Blue Corner moest het
weeral maar eens verkloten.
Om een lang verhaal kort te houden, komt er op neer dat Blue Corner niet de nodige gegevens had doorgegeven aan de installateur waardoor ze de installatie niet konden uitvoeren. Daar bovenop komt dan ook nog eens dat er nu plots iemand moet langs komen om alles eerst te bekijken, terwijl de pre-remote survey wel was goedgekeurd en er een installatie mocht plaatsvinden
Bij de installateur zelf kon er ook geen goed woord over Blue Corner af. Al de tweede installatie die ze vandaag niet konden uitvoeren, en afgelopen week waren het er ook een stuk of vijf. Allemaal door foutieve informatie of miscommunicatie.
Dit is al de zoveelste keer dat Blue Corner tijdens heel het dossier de mist in gaat en onze fleet manager en ik hebben het nu wel stilletjes gehad. Ik snap dat het proces van elektrificatie de nodige uitdagingen met zich meebrengt maar de service van Blue Corner is gewoon ronduit schandalig. Ik zou er niet van versteld staan als onze fleet manager gaat opteren om met een andere partij samen te werken.
Wordt vervolgt...