Het Laadpaal topic - thuis je EV opladen

Die MobilityPlus pipo's zijn toch eerste klas bricoleurs.

Can confirm, al telefonisch contact mee proberen opnemen, via mail/ticket en via Whatsapp. Gewoon geen antwoord al een hele week.

Heb sinds vandaag laadkaart van mijn werkgever van TotalEnergies en wil kunnen laden (en terugbetaald worden door mijn werkgever) op de laadpaal van mijn vrouw (MobilityPlus) dus.
Kent iemand van jullie het proces dat ik daarvoor moet ondernemen? Want erg behulpzaam zijn ze daar niet.

Screenshot-2026-06-26-at-17-19-31.png

Can confirm, al telefonisch contact mee proberen opnemen, via mail/ticket en via Whatsapp. Gewoon geen antwoord al een hele week.

Heb sinds vandaag laadkaart van mijn werkgever van TotalEnergies en wil kunnen laden (en terugbetaald worden door mijn werkgever) op de laadpaal van mijn vrouw (MobilityPlus) dus.
Kent iemand van jullie het proces dat ik daarvoor moet ondernemen? Want erg behulpzaam zijn ze daar niet.

Screenshot-2026-06-26-at-17-19-31.png

Het helpt dat mijn madam op HR werkt en een bureau deelt met de fleet manager....

Bij ons is - met toestemming van madam haar bedrijf - de laadpaal semi-publiek gezet. Aan (CREG + 10% markup voor mobi+)*1.21 (21% btw) tarief dat ze instellen. Heb wel 4x samen met de HR van de madam haar kant in een meeting moeten zitten.....

Fleet langs mijn kant heb ik geinformeerd, maar they didn't give a shit. Het enige wat ze zeiden was 'zolang we niks moeten doen en de prijs is niet belachelijk, is het OK'.

Normaal gezien zou het een standaard proces moeten zijn ondertussen. Anders een via fleet van de madam proberen ? Want die mobi+ sjarels zijn echt idioten. Heb ook de indruk dat ze daar intern niet getraind zijn, niks van elkaar weten, niet weten wanneer er veranderingen zijn. En dan 1 whatsapp box of mailbox waar je ping pong ping pong doet en het volgende antwoord is 'paal kan niet semi publiek' omdat de idioot van de bende daar weer tussen komt fietsen...

Het is hier ook nog niet in orde hoor. Enkel principe overeenkomt en alles staat klaar. Eens ik mijn EV krijg in november gaan ze de paal semi publiek zetten....

Bij een collega hebben ze gewoon 2 laadstations naast elkaar gezet. Geen van beide werkgevers wilde de markup voor thuisladen betalen.

Terug
Bovenaan