yode92
Well-known member
Ik heb dezelfde. Hier werkt de wifi ook meestal niet, maar dat is omdat het te ver is. Uiteindelijk als ik iets manueels wil doen (bv. het schedule overrulen), ga ik er even bij staan en doe het via bluetooth. Voor de rest boeit het mij niet dat ik er niet naar kan verbinden op afstand.Nog maar pas deze thread gevonden.
Ik heb sinds een week een Wallbox Pulsar plus.
Dat ding kan geen wifi houden blijkbaar? Zelfs niet met een accesspoint er naast... Verliest direct terug zijn verbinding.
Ervaringen mee?
Zou ik mss beter een apart accesspoint voorzien die enkel op 2,4Ghz zit bv voor die wallbox, misschien dat hij het daar makkelijker mee heeft?
Ik heb UTP daar buiten dus kan daar een buiten AP hangen, zou nog goed zijn voor de tesla ook voor updates.
Is het omdat de unit geen Wifi heeft dat ik geen power boost en eco-smart kan inschakelen?
Normaal moet ik dat kunnen koppelen met mijn P1 meter dacht ik, of heeft dat een eigen P1 meter?
Of heb ik zo'n unit nodig in de tellerkast?
Graag advies, ik wil graag elke dag eco-smart laden.
Bekijk bijlage 21116
Bij mij hebben ze daar een apart tellerke voor bijgehangen in de kast en dat was volgens mij ook wel nodig ter voorbereiding van koppeling met PV (ligt er nog niet).
Ik denk dat je best eens je installateur contacteert om het in orde te brengen of te vragen hoe het in elkaar zit...