Het HORROR topic

Heeft iemand die "Titan" film al gezien? Ben wel benieuwd maar ben er niet zot van als het té vies is. :(

MV5BNGJlMTVlYWQtYmM5OC00MDgwLTk3NzAtMGViY2VjOGU0YjlkXkEyXkFqcGdeQXVyMTkxNjUyNQ@@._V1_.jpg

Zou hier 28 juli moeten uitkomen. Zal de eerste keer zijn sinds Tenet dat ik nog eens naar de cinema trek.

Lamb-Poster.jpg

Na Prometheus heeft Noomi Rapace duidelijk een smaak ontwikkeld voor het spelen van heilige moeder. 👌
Zogezegd opgepikt door the searchers voor distributie in de benelux dus hopelijk haalt deze de zalen hier.

Net Host gezien.
Een korte horror film, gemaakt in de eerste lockdown. Het is volledig gefilmd als een zoom gesprek.
De film doet niets mega vernieuwend maar de scares zijn goed verdeeld over de relatief korte duur van de movie.

Net Host gezien.
Een korte horror film, gemaakt in de eerste lockdown. Het is volledig gefilmd als een zoom gesprek.
De film doet niets mega vernieuwend maar de scares zijn goed verdeeld over de relatief korte duur van de movie.
Ik was hier ook grote fan van, zeker ook omdat ik hem heb gezien op mijn laptop in een slecht verlichte kamer :p

Neill blomkamps zygote.
Een sf horror short film (youtube) met Dakota Fanning
Zeker het bekijken waard alleen al voor het schitterende monster

De 'Fear street' trilogie eens bekeken.
Eerste film moeten door worstelen en paar keer op het punt gestaan om hem af te leggen. Trekt eigenlijk op geen drol en het verhaal rammelt langs alle kanten.
Toch was ik ergens benieuwd naar het vervolg en de tweede gestart. Die vond ik al beter, al is het nog zeker geen hoogvlieger.
De derde was uiteindelijk de beste van de drie. En de meeste vragen van de eerste films worden toch beantwoord. Al bij al een beetje een flauw afkooksel van het slash genre zoals Scream.

Ben ik dan de enige die deel een de moeite vond, en de rest nogal bagger? Laatste deel van 1666 was dan weer wat leuker.

Guess I'm a sucker for the 90s

Ik vond ze alle 3 best wel goed. Als je ziet hoeveel slechte horror er tegenwoordig uitkomt steekt deze er toch wel wat bovenuit.

Terug
Bovenaan