Retteketet
Active member
Ja dusStaat Ravenous op Netflix?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dusStaat Ravenous op Netflix?
Thx!Ja dus

Net eens gekeken en idd is leuke film om eens mee te pakken.
Efkes opgezocht wat er gebeurt. Damn!Hunter Hunter (2020) 7/10
Toch wel iets beter dan de gemiddelde horror film die de laatste tijd uitkomt. Sfeer is top en de spanning is te snijden met momenten. Totaal onverwacht einde imo!
Misschien toch eens bekijken. 
Raw was een topper! Ben ook benieuwd naar deze.De nieuwste van Ducournau is in aantocht! Raw is misschien wel één van de beste debuutfilms uit de recente geschiedenis dus hoge verwachtingen voor deze.![]()
Inderdaad, damn.... da's het minste dat je wel kan zeggenEfkes opgezocht wat er gebeurt. Damn!Misschien toch eens bekijken.
![]()

Damn looks very niceYep die Hunter Hunter vond ik ook best "leuk".
De nieuwste van Ducournau is in aantocht! Raw is misschien wel één van de beste debuutfilms uit de recente geschiedenis dus hoge verwachtingen voor deze.
De trailer doet mij alvast watertanden.![]()

Hoe ver kunnen ze nog afwijken van het oorspronkelijke verhaal van Clive Barker?
Heb hem uiteindelijk ook uitgekeken. Meh.Gisteren ook eens naar Ravenous gezien. Veel sfeer en op zich wel goeie film maar...
Ik vond het wel een beetje jammer van dat bovennatuurlijke aspect. Zou voor mij enger geweest zijn als het gewoon over kannibalen ging zoals in het echt ook mogelijk zou zijn.
Ik heb achteraf ook wat gelezen over hoe die gemaakt is. Heeft blijkbaar een heel chaotische weg afgelegd. Enorm veel executive micromanagement, niet goed weten welk genre er nu gemaakt ging worden en de regisseur vervangen middenin. Het was een tijd lang zelfs de bedoeling om een komedie te maken. Verschillende scenes hebben daar duidelijk nog invloed van. Wel chapeau dat ze van zo'n rommelhoop toch nog een heel degelijke film hebben kunnen maken.
ziet er retesaai uit?De nieuwste van Ducournau is in aantocht! Raw is misschien wel één van de beste debuutfilms uit de recente geschiedenis dus hoge verwachtingen voor deze.
De trailer doet mij alvast watertanden.![]()
Lol that's some From Dusk Till Dawn level twist right there. Ze hadden dat beter uit de trailer gelaten en het via "word-of-mouth" laten uitspelen!!Geboren worden zonder smaak. Tmoet een hard leven zijn.