MoneyTrees
Member
Ik zet vanavond Apostle (Netflix) eens op! Zou blijkbaar ook best ok zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat ik die van 't weekend ook eens ga bekijken. The Empty Man en Ravenous zou ik ook nog willen bekijken.Ik zet vanavond Apostle (Netflix) eens op! Zou blijkbaar ook best ok zijn.
Van Ravenous wel geen straight-up gory horror verwachten. Maar voor de rest kunt ge niet fout gaan met Guy Pearce & Robert CarlyleDenk dat ik die van 't weekend ook eens ga bekijken. The Empty Man en Ravenous zou ik ook nog willen bekijken.
.Oh maar dat hoeft niet hoor. De sfeer is voor mij het belangrijkste bij horror.Van Ravenous wel geen straight-up gory horror verwachten. Maar voor de rest kunt ge niet fout gaan met Guy Pearce & Robert Carlyle.
Dan zit ge (imo) goed bij Ravenous.Oh maar dat hoeft niet hoor. De sfeer is voor mij het belangrijkste bij horror.
Bone Tomahawk is idd en goede film. Alle 3 de films van Zahler zijn trouwens aan te raden!Ravenous vond ik een geslaagde horror/western hybride.
Ook een aanrader is Bone Tomahawk.
Daar hoort eenEdit : blijkbaar geregisseerd door Shyamalan.
achter die zin.Buiten het feit dat het westerns zijn die (de ene al wat meer dan de andere) wat horror erin smijten, hebben die niet veel vergelijkenissen hé. BT kunt ge zelfs bezwaarlijk horror noemen. Daarnaast is BT Top 100 materiaal. Ravenous is gewoon een goed filmke.Ravenous vond ik een geslaagde horror/western hybride.
Ergens zie ik daar in die trailer een leuke film verborgen onder een dikke laag Snyderzooi die dat project allicht helemaal om zeep gaat helpen.Zal ongetwijfeld 1 van de slechtste zombie films ooit worden.
Waarom? Ik weet dat niet al zijn films warm onthaald worden maar ik hou wel van zijn stijl. Trouwens, deze is door hem enkel geregisseerd en niet geschreven.Daar hoort eenachter die zin.
Maar alles van Zahler is fucking awesome, maar BT is de "beste", 99 degene met de meeste "herkijkwaarde". Voor mij DE nieuwe regisseur om op te volgen.

Grote fan van Bone Tomahawk. Als je die niet gezien hebt ... KIJKEN!Ravenous vond ik een geslaagde horror/western hybride.
Ik ben ook geen die-hard Shyamalmalan hater ofzo, maar de man heeft toch meer stinkers dan (euh) welriekenden afgeleverd.Waarom? Ik weet dat niet al zijn films warm onthaald worden maar ik hou wel van zijn stijl. Trouwens, deze is door hem enkel geregisseerd en niet geschreven.
Ik ben wel fan van Brawl van Zahler, lekker bruut![]()
Ik weiger dus om BT horror te noemen. Dat is imo een disservice aan zowel BT als aan het horror genre. Het is (imo) niet omdat er wat good ol' ultraviolence & gore inzit, dat het horror is. Dan kunnen we 90% van Verhoezen zijn filmografie ook horror noemen?Grote fan van Bone Tomahawk. Als je die niet gezien hebt ... KIJKEN!
Goeie cast, goed en origineel verhaal en toch goor genoeg om te shockeren en zichzelf tot het horrorgenre te benoemen. Ik heb deze indertijd 8/10 gegeven op imdb zie ik.
Dus the human centipede is geen horror?Ik ben ook geen die-hard Shyamalmalan hater ofzo, maar de man heeft toch meer stinkers dan (euh) welriekenden afgeleverd.
Ik weiger dus om BT horror te noemen. Dat is imo een disservice aan zowel BT als aan het horror genre. Het is (imo) niet omdat er wat good ol' ultraviolence & gore inzit, dat het horror is. Dan kunnen we 90% van Verhoezen zijn filmografie ook horror noemen?