Is da diene met 'het grasmachien' ?Er gaan wel de geruchten rond dat er een remaster van gaat komen. Bij ons heet hij trouwens Braindead ipv Dead Alive![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is da diene met 'het grasmachien' ?Er gaan wel de geruchten rond dat er een remaster van gaat komen. Bij ons heet hij trouwens Braindead ipv Dead Alive![]()
YepIs da diene met 'het grasmachien' ?

Is da diene met 'het grasmachien' ?
Die lijst kan ik al niet serieus nemen als Sinners op 1 staat![]()

Horror opsparen kan ik niet, dat kijk ik directIk kan nog niet echt oordelen over die lijst want ben de horror aan het opsparen. Halloween ziet er al bijzonder goed uit dit jaar!
![]()
en dan moet Weapons, Dangerous Animals en Together daar nog bij. Eating good this year!
Had nog niet van Mads gehoord maar bij deze dus al maar direct op de lijst gesmeten.
Ze nemen 2024 er ook bij en op dat vlak; met Oddity, Late Night with the Devil en Heretic helemaal bovenaan, is de lijst echt wel on point imo.

Mss deze nog niet gezien ?Ik vond Bring her back zéér goed. Zijn er nog films die wat ‘in die lijn’ liggen?
Talk to me vond ik maar pover.![]()
Ik vond Bring her back zéér goed. Zijn er nog films die wat ‘in die lijn’ liggen?
Ik vond Bring her back zéér goed. Zijn er nog films die wat ‘in die lijn’ liggen?
Het contrast!!! Zeer goed tov pover. Zo een grote gap zit er toch niet tussen die films? Gelijkaardig qua onheilspellende sfeer en cinematografie en beiden twee van de meest degelijke horrorfilms van de voorbije jaren qua acteerprestaties, gelaagd verhaal en sfeer.Ik vond Bring her back zéér goed. Zijn er nog films die wat ‘in die lijn’ liggen?
Midsommer vond ik eigenlijk langdradig.Midsommar
Hereditary
Martyrs
Get Out

Eerste poster voor Good Boy. Not to be confused with the 2 other movies releasing this year also called Good Boy.
Deze wordt een Horror Comedy Thriller
![]()
A loyal dog moves to a rural family home with his owner Todd, only to discover supernatural forces lurking in the shadows. As dark entities threaten his human companion, the brave pup must fight to protect the one he loves most. Huisdieren die naar niets lijken te staren hebben inderdaad een creepfactor dus heeft wel potentieel.