Groot Het grote Zwam spel!

Ik gooi met drie dobbelstenen drie keer een zes.
Ik mag twee kaarten kiezen, de ene spreekt van 20 weesgegroetjes en 20 onzevaders.
De andere zegt een bepaalde plaat van Iron Maiden op geluidsniveau +50 te draaien.
Help?
 
Ik gooi met drie dobbelstenen drie keer een zes.
Ik mag twee kaarten kiezen, de ene spreekt van 20 weesgegroetjes en 20 onzevaders.
De andere zegt een bepaalde plaat van Iron Maiden op geluidsniveau +50 te draaien.
Help?
3 keer een 6 = 666 = Number of the beast door Iron Maiden.

Zet die plaat maar aan en zie wat er gebeurt.
 
In orde, ik zal straks om 6u pm 6min 6sec die plaat opleggen, en hier dan verslag uitbrengen.
Ja nee he, 6pm is eigenlijk 18u. Het enige correcte tijdstip is dus 6u6m6s 's ochtends, anders moet je een strafkaart trekken.
 
Ja nee he, 6pm is eigenlijk 18u. Het enige correcte tijdstip is dus 6u6m6s 's ochtends, anders moet je een strafkaart trekken.
Dit zijn de regels.

En uiteraard moet ge de plaat in reverse spelen en nazingen terwijl ge een pentagram in uw arm kerft.

Dit zijn de regels.
 
Een strafkaart, oké, als ik eerst mag weten wat de straf inhoudt.
De kaart die het vaakst getrokken wordt, is die van de prins albert.

u weet wel, de eikelpiercing.

als ge die al zou hebben vanwege een vorige keer dit spel spelen, wordt die eerst aan een bulldog bevestigd, die vervolgens de 100m sprint gaat trekken omdat we daar leverworst hebben klaargelegd.
 
Ik gooi de dobbelstenen maar 1 ervan kaatst omhoog en land tussen de tetten van Ann Lemmens. De andere is een 4.

Wegens de grote inzet van @hate4recipe in dit spel mag hij de weggekaatste dobbelsteen met de mond nemen en gewoon laten vallen zodat we zien wat ik gegooid heb.
 
Ann Memmens zal er niet om malen dat de host tussen haar balkon helften duikt met zijn mond.
Dubbele 4 geeft je recht op 8 minuten speeltijd in Ann haar speeltuin.
Kan wel zijn dat je eerst de begroeiing nog moet maaien.
 
Ann Memmens zal er niet om malen dat de host tussen haar balkon helften duikt met zijn mond.
Dubbele 4 geeft je recht op 8 minuten speeltijd in Ann haar speeltuin.
Kan wel zijn dat je eerst de begroeiing nog moet maaien.
Maaien zal nog meevallen, neem maar je kruiwagen mee voor de ijzerwinkel.
 
Terug
Bovenaan