Groot Het grote Zwam spel!

Ja, mijn 2 duiven zijn als eerste rond de wereld gegaan dus ik win dat spel hier!
👑🕶
Hah, dat had ge gedacht.
Eentje is neergeknald ergens boven Oeganda, want daar hadden ze honger.
De andere hebben ze met een luchtafweerraket boven Oekraïne doen ontploffen, maar de Russen ontkennen voorlopig alles.
 
Hah, dat had ge gedacht.
Eentje is neergeknald ergens boven Oeganda, want daar hadden ze honger.
De andere hebben ze met een luchtafweerraket boven Oekraïne doen ontploffen, maar de Russen ontkennen voorlopig alles.
You fool! Dat waren mijn 2 afleidingsduiven die mochten sneuvelen, zo kon ik mijn winst verzekeren.
 
You fool! Dat waren mijn 2 afleidingsduiven die mochten sneuvelen, zo kon ik mijn winst verzekeren.
Aja in dat geval zou ge gewonnen zijn.
Maar helaas is 'fool' het woord-van-de-dag-dat-je-niet-uitspreken-mag en verlies je onverbiddelijk je speler.
Kies een nieuwe kleur, 2 postduifkuikentjes en ga weer naar start.
 
De wereld is toch plat. Wa zegt gij nu. Mijne bureau schuift nie plots van de vloer af he.
Domme Yvezz.
Aha, dus het einde van de wereld ligt aan het einde van uw vloer dan?
Fin soit, beter één duif in de lucht dan 50 op uw dak die het boeltje onder schijten.
 
Aja in dat geval zou ge gewonnen zijn.
Maar helaas is 'fool' het woord-van-de-dag-dat-je-niet-uitspreken-mag en verlies je onverbiddelijk je speler.
Kies een nieuwe kleur, 2 postduifkuikentjes en ga weer naar start.
Miljaar hé.
Oceaanblauw met een vleugje koraalgroen, 2 kuikens Yin en Yang.
Ik gooi een 3 en land op een quizvraag.
 
Amai, nie gedacht dat iemand deze ging weten. 't Was met opzet een hele moeilijke vraag.
Gij krijgt nu al TheAnswerIs42's muntjes.
Ik zou dan graag wat lenen bij de bank.
Voor mij 30 gulden alsjeblieft. Waarom hebben we in godsnaam de Oud-Hollandse versie gekocht van dit spel?
 
Dan moet het maar zo. Met mijn 30 gulden koop ik een fiets waarmee mijn snelheid op het bord maal twee gaat. Ik land op een Amsterdamse gracht voor een doe-opdracht.
 
Dan moet het maar zo. Met mijn 30 gulden koop ik een fiets waarmee mijn snelheid op het bord maal twee gaat. Ik land op een Amsterdamse gracht voor een doe-opdracht.
Ga achter een raampje staan en verdien 200 gulden (ik zal er, als spelleider, 200 euro van maken) met je lichaam.
 
Ik laat een groep chinese toeristen lachen door een mime voorstelling te geven achter het raam. Uit dank geven ze me € 200 en een gelukskoekje met boodschap “討厭處方有小的陰莖”.
 
*Smijt wat scherven glas in het rond*
Al sluipend op de grond om stiekem terug mee te spelen snij ik mij aan het glas.
Door het tumult dat door mijn kreet ontstaat is er enige verwarring. Hiervan maak ik gebruik om snel met de dobbelsteen te gooien. Het is een 6, maar ik val flauw en zie niet meer wat er volgt..
 
Terug
Bovenaan