Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opnieuw aan het luisteren en ik kan dit nog steeds niet geloven eerlijk gezegd...Nope, geen female vocals![]()
maar goed, maakt verder niet uit hé natuurlijk. Gewoon een mindfuck.
Dat ze maar rap naar de AB ofzo komen danWarning is terug actief en gaat een nieuw album opnemen![]()
En terecht!@Creeping Death Witch heeft het intussen tot mijn favoriete s&d album van het moment geschopt.
Daarnet deze iets recentere clip gevonden en de man klinkt na al die jaren niet eens zo verschillend. Kwaliteit is ook echt top:
Is Electric Citizen misschien ook iets voor jou? (Wél female vocals dit keer.En terecht!
Awesome video! En met Mario Rubalcaba achter de drums, cool. Lijkt me ook een leuk festivalletje.
)
Wat een absolute wereldtrack zeg!
(Sowieso is het gitaarwerk hier uitmuntend.)
@Avondland Check zeker ook deze! (Naam track: Seer)@Creeping Death Witch heeft het intussen tot mijn favoriete s&d album van het moment geschopt.
Daarnet deze iets recentere clip gevonden en de man klinkt na al die jaren niet eens zo verschillend. Kwaliteit is ook echt top:
Ik moet ineens aan Big Business denken. Geen idee of je die al gecheckt hebt en of echt je ding gaat zijn. Maar Lonely Lyle is echt zo'n heerlijk "stop op niet te stoppen en toch verder te gaan" nummerHet geweldige aan dit nummer, samen met veel andere in het s&d-spectrum is dat het nummer na een paar minuten lijkt af te ronden, maar nee, ze beginnen uiteindelijk gewoon terug.
Die heeft al vaak opgestaan in de auto op luid volume.@Avondland Check zeker ook deze! (Naam track: Seer)
Niet mijn ding zoals Witch, maar klinkt cool natuurlijk. Ik ken deze cover; volgens mij heb ik hier al eens iets van gehoord, maar was het minder mijn ding.Ik moet ineens aan Big Business denken. Geen idee of je die al gecheckt hebt en of echt je ding gaat zijn. Maar Lonely Lyle is echt zo'n heerlijk "stop op niet te stoppen en toch verder te gaan" nummer

). De zang van Bobby Liebling en Victor Griffin in het refrein vind ik nog steeds even geweldig. Nog zo'n nummer met een tussenpauze trouwens.When you think a regular song would end,they pull off the baddest breakdown in the history of metal.

Can confirmVoor mij is dat al te laat![]()
Enkele jaren speelden die op Desertfest, dat was dik in orde.
klinkt weer als een leuk album
Ik vind het nog een best goed album!Nieuwe Faetooth vandaag, ben benieuwd. Ik vond hun eerste wel interessant en had ze graag gezien op tour maar ik kon niet toen ze in Trix speelden.