Reparatiegesprek?Alee, en dan weer raar kijken als je mama en papa op reparatiegesprek moeten komen omdat je klop krijgt over de middag. Zeg eens mooi ‘sorry’.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reparatiegesprek?Alee, en dan weer raar kijken als je mama en papa op reparatiegesprek moeten komen omdat je klop krijgt over de middag. Zeg eens mooi ‘sorry’.
Dat is zo op school, é, tegenwoordig. Als er ambras is, komen ze op gesprek.Reparatiegesprek?
Inderdaad, onlangs nog voor m’n dochter toen ze gevochten had.Dat is zo op school, é, tegenwoordig. Als er ambras is, komen ze op gesprek.
Zo een raar woord gewoon :/Dat is zo op school, é, tegenwoordig. Als er ambras is, komen ze op gesprek.
Hebben ze afgekeken van dees mannen:Zo een raar woord gewoon :/
Nogal een weer vandaag he? Vorig jaar was het veel warmer. Was het bij jullie bakker ook zo druk deze ochtend? Ik dacht even dat ze de pistolets gratis uitdeelden.Ik ben ook heel introvert, maar met presentaties, klantencalls, ... en dergelijke heb ik geen problemen. Ik doe het niet graag, maar ik zet me daar gemakkelijk over. Hetgene ik echt een hekel aan heb en wél moeite mee heb, is smalltalk. Laat mij een uur mijn werk presenteren, dat lukt wel, maar vraag me niet om 2 minuten smalltalk aan de koffiezet te voeren.

Ughhhh ik haat zo een gesprekkenNogal een weer vandaag he? Vorig jaar was het veel warmer. Was het bij jullie bakker ook zo druk deze ochtend? Ik dacht even dat ze de pistolets gratis uitdeelden.
![]()

Het is allemaal nogal iets hé?!Ughhhh ik haat zo een gesprekken
Vroeger bij een stilte zei de bomma of bompa dan “jaajaaa”.
Jaja typisch België he.Het is allemaal nogal iets hé?!
Ja zo verlengd weekend zou het alle weken mogen zijn.
Alles goed? Alles is veel eh ...
Eindelijk nog eens regen, ja de gewassen hebben het nodig eh!
Amai het regent hier toch altijd zenne, wat een land!
Da we ze nog lang mogen mogen!Jaja typisch België he.
"Jaajaa"Ughhhh ik haat zo een gesprekken
Vroeger bij een stilte zei de bomma of bompa dan “jaajaaa”.
Als we maar gezond zijn."Jaajaa"
"Goh"
"T'es allema da niet hé"
"Neeje maar der is toch veel van da bij hé"
"Da we nog lang mogen mogen hé"Als we maar gezond zijn.
Als ik toen wist wat ik nu weet"Da we nog lang mogen mogen hé"
Kgaan mijn schup afkuisen, moeke heeft viskes gebakken.Als ik toen wist wat ik nu weet
"Da we nog lang mogen mogen hé"
Nogal een weer vandaag he?
Ah, maar das goed he. Ik word ondertussen een dagje ouder en ik begin ook al niet meer zo goed te zien. Binnenkort naar de oogarts, jawadde, toch wat schrik voor hoor.......... en we zijn vertrokken."ja, ik heb ook ogen" wordt dan zelden als een normaal antwoord beschouwd, heb ik ondervonden.