Green Mamba
Well-known member
Off topic, maar wie is die foto in je avatar?
Beter bekend als Richard uit Keeping up Appearances.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Off topic, maar wie is die foto in je avatar?
Ok, ik dacht ff amai gij ziet er al oud uit
Beter bekend als Richard uit Keeping up Appearances.

in het echt lijkt @Green Mamba eerder op Onslow.Ok, ik dacht ff amai gij ziet er al oud uit
ooit die serie gezien als kind, maar ik kan alleen maar "miss bucket" ofzo herinneren.
Goede vraag. Het klopt ook meer niet dan wel.Iemand een idee of je die "Similar threads" kan uitschakelen ergens? Stoort me eigenlijk.
Zou fijn zijn!Iemand een idee of je die "Similar threads" kan uitschakelen ergens? Stoort me eigenlijk.
Moet spontaan denken aan Homer.
4 uitlaten hebben blijkbaar dergelijk effect![]()
Oei ik heb er ook 4![]()
Ons vader had een Fiat Panda gekocht toen die heel eerst uitkwamen. Geen idee wat de logica daar achter was, mens was dubbel de grote van die auto. Soms denk ik dat ik het gedroomd heb, maar de foto is er dus die voiture moet er ook geweest zijn. Toen is er een dolle Duitse herder (een hond, geen ventje) in de portier gelopen en was het exit Panda. Ook wel exit hond.Dat zijn er 3 te veel!
getekend, Fiat Panda
Samengesmolten met wikkes?Mannekes en vrouwkes ik steek eraaan

‘T is dan ook het beste programma dat er op de tv te zien isEen heel subforum speciaal voor De Mol begot.
Een eeuwige grapjas gij!‘T is dan ook het beste programma dat er op de tv te zien is
Ik ben oprecht fan van de mol?Een eeuwige grapjas gij!

Dus als morgen senioren.net verdwijnt of het flairforum springen jullie in de bres?Er was tot en met vorig jaar een groot De Mol forum dat sinds dit jaar gesloten is.
We proberen hierop in te spelen door de mensen hier een nieuwe stek te geven om over De Mol te praten.
Aangezien er daar wat structuur in zat en niet louter 1 groot topic, proberen we hier rekening mee te houden.