Green Mamba
Well-known member
Correctie. Dat is nu een deelnemer aan een syndicale actie.Aaaah, onze eerste kassier meldt zich!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correctie. Dat is nu een deelnemer aan een syndicale actie.Aaaah, onze eerste kassier meldt zich!![]()
Hij is er heel stilletjes van tussenuit gemuist denk ik, je kan zijn posts zelf nimeer oproepenOok geen idee.
Wat bazel je daar? Zijn postgeschiedenis is er toch nog?Hij is er heel stilletjes van tussenuit gemuist denk ik, je kan zijn posts zelf nimeer oproepen

Als ik het loepke druk om te zoeken en geef zijne naam in krijg ik:Wat bazel je daar? Zijn postgeschiedenis is er toch nog?![]()
Boos omdat de reputation score weg is.Sinds wanneer is @Lint feitelijk offline? Hebben jullie daar weet van? Hij heeft hier nochtans zijn eigen smiley op t forum... Heb ik iets gemist?
Typ eens gewoon lint in. Chicon
Als je op het blauwe tagje klikt, kom je er wel.

Ik zoek zo altijd posts op van iedereenAls je op het blauwe tagje klikt, kom je er wel.
En als je op het loepje klinkt en als member Lint zonder @ typt...![]()
Draag jij schoenen met veters of met velcro?

Neen, wel met dubbele steunzolen en een tracker voor als ik weer kwijt ben gelopenDraag jij schoenen met veters of met velcro?
Tis voor mijnen excel![]()
gelijk in elk bedrijf heb je wel kopmannen en knechten zeker?Ik heb een vraag over wielerkoersen. Het is een serieuze vraag, ik ben echt nieuwsgierig, dus ik ben niet aan het afgeven op koers:
Dus: je hebt je ritwinnaars, vedetten. Máár, wat doen die 160 anderen daar? Die nooit ritten winnen of vedette gaan worden? Is dat dan een job?
En zijn je schoenen ook gekoppeld met bluetooth aan Happn, zoals bij mij?Neen, wel met dubbele steunzolen en een tracker voor als ik weer kwijt ben gelopen
Happn wasda?En zijn je schoenen ook gekoppeld met bluetooth aan Happn, zoals bij mij?
Kwestie om de ideale match niet te ontlopen!
Dating voor gevorderden op basis van locatiebepaling.Happn wasda?
Neeje da ken ik dus ni, en ik zie niet waarom dit beter zou werken dan bumble ofzo'n appsDating voor gevorderden op basis van locatiebepaling.
Neeje da ken ik dus ni, en ik zie niet waarom dit beter zou werken dan bumble ofzo'n apps
Niet dus