Het grote slowchat topic

Toch wel Brutoloontopicvibes in onderstaand topic ondertussen hoor. Wie gaat hoger?

Toch wel Brutoloontopicvibes in onderstaand topic ondertussen hoor. Wie gaat hoger?

Denk dat het tegenwoordig ni simpel is zenne. Deze week stond er in de krant ook een voorbeeld van 1500 euro afbetalen voor 250k te lenen. Wat heb je nog voor 250k tegenwoordig?

Denk dat het tegenwoordig ni simpel is zenne. Deze week stond er in de krant ook een voorbeeld van 1500 euro afbetalen voor 250k te lenen. Wat heb je nog voor 250k tegenwoordig?
Tgoh ja, het is dan meestal wel de bedoeling dat je zelf ook nog een bedrag hebt bovenop hetgeen je gaat lenen eh :unsure:

Best wel he als je ziet dat een deftige woning rap 400k + kosten gaat.
Tgoh, hangt er ook wel wat vanaf waar je gaat zoeken. Je kan ook nog een deftige woning voor minder vinden hoor. Maar dat zal dan wel geen vrijstaande woonst met 16 are aan grond zijn.

Tgoh, hangt er ook wel wat vanaf waar je gaat zoeken. Je kan ook nog een deftige woning voor minder vinden hoor. Maar dat zal dan wel geen vrijstaande woonst met 16 are aan grond zijn.

Het mijne ging al richting 450k voor een HOB op minder grond. En das een schatting voor de gestegen zotte prijzen van de corona en voor het zwembad en poolhouse er was. Ik wil ni weten wat ik nu zou kunnen vragen. En das hier ook geen topregio he.

Het mijne ging al richting 450k voor een HOB op minder grond. En das een schatting voor de gestegen zotte prijzen van de corona en voor het zwembad en poolhouse er was. Ik wil ni weten wat ik nu zou kunnen vragen. En das hier ook geen topregio he.
Om in uw termen te spreken: +- 9 bezoeken aan de frituur :unsure:

Maar jij hebt iets gezocht binnen jouw budget, het is niet dat je voor 250-300k geen appartement energiepeil C-B kan vinden he. Of een rijhuisje waar je wel al in kan trekken maar doorheen de jaren verder in kan investeren.

Beetje de klassieke BG-praat he, dat je voor "250k NIETS meer kan kopen dat geen krot is". 🙈

Vb in jouw ruime regio:

Nog geld genoeg over zelfs om met de lening het dak volledig opnieuw te doen en het e-peil op te krikken.

Laatst bewerkt:
Haha die Immo. Beetje ongelukkig gekozen.

10412589_J.jpg

1678345948540.png

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan