Het grote slowchat topic

Eventjes hier droppen.

Ik heb enkel maar de twee seizoenen op Prime gezien van Vox Machina/Critical Role. Nog niet op YT (schande, I know). Even snel gegoogled en dat personage heb ik dus nog niet gezien. Voluit #teamKeyleth voor de moment dus. :D
Foei!
Ge zou eigenlijk eerst de dnd liveshow moeten zien en dan pas de animated series ☺️

Dacht ik weer aan @Tomski … ik denk te veel aan Tomski.
ABBF550B-4F95-4A6D-90E8-1CD0798DE49D.jpeg

Ben ik al van mijn nr1 positie af dan?

Uit interesse. Hoe vind je eigenlijk de tijd om aan 13,000 posts te komen?

Ik zit hier veel langer dan goed voor me is en dat komt voor mij neer op 3,000 posts. Ik kan me onmogelijk inbeelden dat er in diezelfde tijd 10,000 meer op mijn teller zouden staan. Dan ben je toch voltijds aan het posten?

Ik zit hier veel langer dan goed voor me is en dat komt voor mij neer op 3,000 posts. Ik kan me onmogelijk inbeelden dat er in diezelfde tijd 10,000 meer op mijn teller zouden staan. Dan ben je toch voltijds aan het posten?
Ik slaap minder uren dan de doorsnee mens en ik werk minder uren dan de doorsnee mens, ik heb dus eerder 12 "vrije" uren in te vullen per dag ipv 4 of 5. 🤷🏼

Ohja, ik werk met timers op mijn gsm ook: na x aantal tijd op bepaalde apps, krijg ik er geen toegang meer toe tot de volgende dag. Tenzij ik de timer aanpas. 😬
Momenteel staat mijn timer voor BG op 2u30/dag en ik ga er mss 2x per maand over momenteel?

Ik slaap minder uren dan de doorsnee mens en ik werk minder uren dan de doorsnee mens, ik heb dus eerder 12 "vrije" uren in te vullen per dag ipv 4 of 5. 🤷🏼
Plus, tegen dat Wannez vaak doorhad wat ze nu eigenlijk bedoelde (en vooral niet bedoelde), was je ook al zes posts verder.
Ik wil op roadtrip! Net een reportage gezien over de westkust van Ierland. Faaak ik wil daar heen.

1150km van hier naar Galway, met 2x de ferry.
Zou eigenlijk nog een plezant artikel kunnen zijn, een aantal BGers een week Van Life on the road. Zo een beetje The Grand Tour van den Aldi van de nachtwinkel.

Ohja, ik werk met timers op mijn gsm ook: na x aantal tijd op bepaalde apps, krijg ik er geen toegang meer toe tot de volgende dag. Tenzij ik de timer aanpas. 😬
Momenteel staat mijn timer voor BG op 2u30/dag en ik ga er mss 2x per maand over momenteel?
Per dag? Zoveel valt hier toch niet te doen 😜
Hoe doe je dat trouwens?

Plus, tegen dat Wannez vaak doorhad wat ze nu eigenlijk bedoelde (en vooral niet bedoelde), was je ook al zes posts verder.

Zou eigenlijk nog een plezant artikel kunnen zijn, een aantal BGers een week Van Life on the road. Zo een beetje The Grand Tour van den Aldi van de nachtwinkel.

QIvCEUy.jpeg

Dat vind ik oprecht een goed idee. Is dat ingebouwd bij iOS of Android? Hoe doe ik dat?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan