Bwa:Aaaah, de lijst gevonden! Nog niet, komt wel goed over een jaar of zo!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa:Aaaah, de lijst gevonden! Nog niet, komt wel goed over een jaar of zo!![]()
Maar hier tellen ze niet mee! Goeiemorgen Loser!
Maar hier tellen ze niet mee! Goeiemorgen Loser!
de koffie is nog niet uit!Op... Koffie is nog niet op!de koffie is nog niet uit!

Oei ik kan hier geen smileys doen. Ik wou ff lachen met Loser.

Dat is al standaard, toch? Hebben we geen smileys voor nodig!Oei ik kan hier geen smileys doen. Ik wou ff lachen met Loser.
Hoe komt dat eigenlijk - en ik denk dat ik niet de enige ben die dat soms heeft - dat we gezichten zien en kennen maar als je eens naar een precies deel van een gezicht kijkt, het is alsof je die persoon nog nooit gezien hebt? Alsof je een heel nieuw gezicht ziet?
Dan lijkt het wel alsof die persoon veel nuttigs bijdraagt aan dit forum.Wat is de achterliggende reden van dat 'vertekend beeld'?

Ja, maar, op Zwam staan ze toch ook aan en tellen ze ook mee in de waarderingsscore ?Dan lijkt het wel alsof die persoon veel nuttigs bijdraagt aan dit forum.![]()
Zwammers zijn coolerJa, maar, op Zwam staan ze toch ook aan en tellen ze ook mee in de waarderingsscore ?

Zwammer zijn cooler![]()
Ja, maar, op Zwam staan ze toch ook aan en tellen ze ook mee in de waarderingsscore ?

Toch liefst in de zomermaanden he. Ik zal op uw huis komen letten als ge weg zijt, dan zijt ge wat gerust.Ik wil op roadtrip! Net een reportage gezien over de westkust van Ierland. Faaak ik wil daar heen.
1150km van hier naar Galway, met 2x de ferry.
Toch liefst in de zomermaanden he. Ik zal op uw huis komen letten als ge weg zijt, dan zijt ge wat gerust.

Ik zal de caravan meepakken en op de oprit zetten, dan kan er iemand nog in het huis zitten. Zolang het zwembad en de Lego maar beschikbaar blijven.Get in line!![]()
Eventjes hier droppen.Uw avatar![]()