Mulan
Well-known member
Hieperdepiep!Ik heb niks van u gehoord, was nochtans woensdag.
*Insert regenboogkotsende epilepsie-uitlokkende GIF*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hieperdepiep!Ik heb niks van u gehoord, was nochtans woensdag.
Waarom nu weer? Da’s toch wel rap?Mulan weeral banned?
Waarom en waar?Moest vandaag in de Westhoek zijn. Dat is toch ook ‘hier links en draai uw attitude honderd jaar terug’ zo een vreemde sfeer dat daar altijd hangt.
Ens vragen aan @Str8_6.Mulan weeral banned?
Te velde buiten Diksmuide. Ik heb altijd dat gevoel van, hoe beschrijf je dat, een soort ‘zwaarte’ die nog altijd over die streek hangt, het is daar niet zo heel anders dan te velde rondom Kortrijk maar ik wordt er triest van. En een beetje dat ‘buitenstaander’ gevoel ook, alsof het op mijn voorhoofd staat. Kan ook mijn aangeboren talent voor drama zijn.Waarom en waar?
I know the feeling.Moest vandaag in de Westhoek zijn. Dat is toch ook ‘hier links en draai uw attitude honderd jaar terug’ zo een vreemde sfeer dat daar altijd hangt.
Nja, ben zelf van de streek, al 12j weg. Zit nog veel in Houthulst en westrozebeke. Tis dorp mentaliteit waar iedereen iedereen kent. Sommige dingen zijn positief, andere dan weer minder.Te velde buiten Diksmuide. Ik heb altijd dat gevoel van, hoe beschrijf je dat, een soort ‘zwaarte’ die nog altijd over die streek hangt, het is daar niet zo heel anders dan te velde rondom Kortrijk maar ik wordt er triest van. En een beetje dat ‘buitenstaander’ gevoel ook, alsof het op mijn voorhoofd staat. Kan ook mijn aangeboren talent voor drama zijn.
Nja, ben zelf van de streek, al 12j weg. Zit nog veel in Houthulst.
Ik zag effectief twee agenten met een riek op een boerke batteren. Had kennelijk ‘Boer Lives Matter’ naar hen geroepen. Op zijn nek zitten hielp niet, zakten weg in de modder.De ghetto van pz polder.
Verbaasd mij niets. Maar ouderlijk huis is langs de buitenkant, gelukkig.De ghetto van pz polder.
Ambtenaar?Eerste pintje is binnen, het wordt ne schone dag.
Mulan weeral banned?
Voor een week lok ik ze met plezier wel eens in de val.Ja nu duurt het wel lang. 3day ban is volgende stap in de banlijst? Of is dat direct een week?
Ge zou het voor minder doen ook.Voor een week lok ik ze met plezier wel eens in de val.