Mulan
Well-known member
Gaan poepen op een ander lost dat probleem ook op?Tenzij je niet weet hoe je lakens moet wassen!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan poepen op een ander lost dat probleem ook op?Tenzij je niet weet hoe je lakens moet wassen!
Op zich geen probleem dat Mulan op Mr S zou kruipen maar mij met extra was opzadelen vind ik wel niet ok.Gaan poepen op een ander lost dat probleem ook op?
Mulan heeft natuurlijk wél een probleem met die specifieke hypothetische stelling.Op zich geen probleem dat Mulan op Mr S zou kruipen maar mij met extra was opzadelen vind ik wel niet ok.

Is dit een van de topics waar de mening van de vrouw er toe doet? Waar quote ik best om dat niet te hebben? (Ik tel niet als vrouw, am Squid)Mulan heeft natuurlijk wél een probleem met die specifieke hypothetische stelling.![]()
Ik dacht toch dat het vervolg "zolang het door de keel gaat" was.Tenzij je niet weet hoe je lakens moet wassen!
Ik vrees dat een debat over spuug of slik - ook al is het om mensen te helpen met de was, een toch redelijke karwei waar elke tip vaak welkom is - het niveau hier te veel naar beneden zou halen.Ik dacht toch dat het vervolg "zolang het door de keel gaat" was.
Geloof je echt dat het nog lager kan?Ik vrees dat een debat over spuug of slik - ook al is het om mensen te helpen met de was, een toch redelijke karwei waar elke tip vaak welkom is - het niveau hier te veel naar beneden zou halen.
Er *is* nog zwam dus hoe dan ook is dit niet de absolute bodem.Geloof je echt dat het nog lager kan?
Geloof je echt dat het nog lager kan?
FTFY0.
Maar de KOTK loopwedstrijd passeert quasi langs mijn deur, dus ik zal eens een paar BG'ers komen bespotten![]()
Nee want dan zouden ze direct weten dat ik het ben!
Klopt. En ook die zou jij niet kunnen krijgen!En blijkbaar is dat degene die de knappe genen meegekregen heeft.
Klopt. En ook die zou jij niet kunnen krijgen!
Wij leren uit onze fouten !Mja, geen smaak hebben zal dan ook een familietrekje zijn.

Ik zie daar niemand in cocktailjurk.De BG loop als Wannez er zich mee moeit:
Bekijk bijlage 16823
We kunnen gerust die foto nadoen met jou in je sexy jurkjeIk zie daar niemand in cocktailjurk.