Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het een quote is?Het staat tussen aanhalingstekens met een reden!![]()
Idd, en geen persoonlijke stelling!Omdat het een quote is?
Misschien een eerder vermelde persoonlijke quote of van meneerV.Idd, en geen persoonlijke stelling!
Hou het dan proper en @Squidward zit niet met die extra was.Mulan heeft natuurlijk wél een probleem met die specifieke hypothetische stelling.![]()

Maar als je dan bovenop zit, dan moet je zo al dichtgeknepen van die maat af rollen, dat is een recept voor vlekken.Wel niet rechtzitten in bed met dat zaad van ne maat.
![]()
Disclaimer: te veel fantasie hebben is ook een ding!Maar als je dan bovenop zit, dan moet je zo al dichtgeknepen van die maat af rollen, dat is een recept voor vlekken.

Ja, maar, Mr S heeft niet zoveel haar en dan loop je risico dat je iets gevoeligs vacuum trektDisclaimer: te veel fantasie hebben is ook een ding!
of je kan ook kiezen om er niet af te rollen maar gewoon over hem heen te glibberen naar zijn hoofd(kruin) toe als een slak. Dan zal lichaamshaar wel het gros opvangen? Hij ging toch al douchen!![]()

MisterV u weet waar u aan te verwachten.Disclaimer: te veel fantasie hebben is ook een ding!
of je kan ook kiezen om er niet af te rollen maar gewoon over hem heen te glibberen naar zijn hoofd(kruin) toe als een slak. Dan zal lichaamshaar wel het gros opvangen? Hij ging toch al douchen!![]()

Borsthaar? Baard? Borstelige wenkbrauwen? Komaan, ZO kaal kan die toch niet zijn?!?Ja, maar, Mr S heeft niet zoveel haar en dan loop je risico dat je iets gevoeligs vacuum trekt![]()
Dat weet die ondertussen al deksels goed!MisterV u weet waar u aan te verwachten.
![]()

Nee, da’s waar, het zou nog kunnen lukken. Er bestaan ook van die sponsjes die je op voorhand kan inbrengen en dat zuigt heel die handel op. Al lijkt mij dat niet de meest comfortabele handeling.Borsthaar? Baard? Borstelige wenkbrauwen? Komaan, ZO kaal kan die toch niet zijn?!?
Volgens sommigen is het comfort van de vrouw dan ook absoluut niet van tel!Nee, da’s waar, het zou nog kunnen lukken. Er bestaan ook van die sponsjes die je op voorhand kan inbrengen en dat zuigt heel die handel op. Al lijkt mij dat niet de meest comfortabele handeling.

Het lijkt me ook een sfeerspons.Nee, da’s waar, het zou nog kunnen lukken. Er bestaan ook van die sponsjes die je op voorhand kan inbrengen en dat zuigt heel die handel op. Al lijkt mij dat niet de meest comfortabele handeling.
En dan nu een topic ‘hoe maak ik mijn zaadspons goed schoon’.Het lijkt me ook een sfeerspons.
Heel veel wrijven, genoegEn dan nu een topic ‘hoe maak ik mijn zaadspons goed schoon’.
Naar keuze:Moest ge echt interesse hebben op de volgende plaatsten kunt ge BGers in het wild spotten:
- In de Vlaamse Ardennen wandelend met een dochter en/of vooruit getrokken door een Mechelaar
-... Andere mogen ook aanvullen
Naar keuze:
In de Vlaamse Ardennen al bloedend weglopend voor een schuimbekkende Mechelaar en ex?
of
In de Vlaamse Ardennen, opgesloten in een kelder en overlevend op airfryerfood met alleen een flanellen dekentje.
Een kleine aanpassing op bg-niveau.Er zit meer in de kelder dan je denkt
Er zit meer in de kelder dan je denkt
Julie en Melissa en Loubna Benaïssa
EDIT: je kan gechoqueerd zijn door het liedje, maar ik ken tenminste 25 jaar na datum Loubna haar naam nog![]()
Arme, arme jij!Naar keuze:
In de Vlaamse Ardennen al bloedend weglopend voor een schuimbekkende Mechelaar en ex?
of
In de Vlaamse Ardennen, opgesloten in een kelder en overlevend op airfryerfood met alleen een flanellen dekentje.