Ik ben ooit aan 8 Duvels geraakt, maar mijn sweet spot is ergens tussen 3 en 5 Duvels.
Same, na 5 begin ik spontaan te hergisten op maag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ooit aan 8 Duvels geraakt, maar mijn sweet spot is ergens tussen 3 en 5 Duvels.
Na 3 duvels ben ik een ontzettende eerlijke flapuit. Vreselijk. Zo de dingen die ge in uzelf denkt over iemand maar nooit zegt, dat ga ik dan even doodleuk vertellen.Same, na 5 begin ik spontaan te hergisten op maag.
Bwa. Dast leuke aan kinderen, ge weet direct hoe of wat. Hoe ouder men wordt hoe meer men geremd is. Soms is dat wel eens goed.Na 3 duvels ben ik een ontzettende eerlijke flapuit. Vreselijk. Zo de dingen die ge in uzelf denkt over iemand maar nooit zegt, dat ga ik dan even doodleuk vertellen.
Bij @Vrouwtje Theelepel is het eerder beroepsmisvorming dat ze wat geremd is.Bwa. Dast leuke aan kinderen, ge weet direct hoe of wat. Hoe ouder men wordt hoe meer men geremd is. Soms is dat wel eens goed.

Ze moet er nog wat op treinen.Bij @Vrouwtje Theelepel is het eerder beroepsmisvorming dat ze wat geremd is.![]()
waarom?Bier is het enige van alcohol waar ik vlug en echt ziek van word. Dat mag eigenlijk ook in ‘ik heb nog nooit’ een Duvel gedronken. Ik zal maar naar de schandhoek gaan, zeker?
Omdat ik mijn lidmaatschap voor FC WeLoveTomski ga moeten opgeven, daar hangt een verplichte Duvelconsumptie aan vast.waarom?
Ach, ik vroeg mij eigenlijk gewoon af waarom je nog nooit geen duvel gedronken hebtOmdat ik mijn lidmaatschap voor FC WeLoveTomski ga moeten opgeven, daar hangt een verplichte Duvelconsumptie aan vast.

Ik wil niet. Dat is zo een beetje hoe ik het grootste deel van mijn leven bekijk.Ach, ik vroeg mij eigenlijk gewoon af waarom je nog nooit geen duvel gedronken hebt![]()
Ik denk dat het wel duidelijk is dat ze helemaal niet spoort, volledig loco
Same, na 5 begin ik spontaan te hergisten op maag.
Bwoa, als je blind kan typen met 10 vingers gaat dat vlot hoor! Niet iedereen typt als een 55-jarige ambtenaar...Teveel berichten. Dus naast de 2000 posts per dag hier stuur je ook nog berichten?

Op mijn werklaptop heb ik zelfs een macro ingesteld die de bb-code + link automatisch invult.Die heb je ook op speeddial staan voor mij zeker?![]()

Je lijk mij de geknipte persoon. Zend maar een kaartje als het lukt.Ik voel me aangespoord om mijn Duvel consumpties wat te treinen.
Ik zal jullie seinen als ik het traject van vier duvels met succes kan afleggen.