Het grote slowchat topic

Adviseren steak erin te flikkeren, is als adviseren om je kinderen volledig vrij op te voeden: misdadig!!!
Kom kom seffes ga je nog beweren dat een airfryer niet kan gebruikt worden om uw cavia te drogen na zijn badje.

Ik wou baby als voorbeeld gebruiken, maar heb zelf ondervonden dat deze er niet inpast en heb dan toch de oven moeten gebruiken.

Droogkast is beter imo.
Danku. Is dat dan met zo'n schoenenmand zodat ze niet ronddraaien, maar het wel lekker warm krijgen?

PSGBAP170PW00FUX.jpg

Conventioneel of warmtepomp?
Hangt er wat vanaf. Wil je dat het snel droog is of mag het er wat langer in? Als je geen oppas hebt, kan zo'n warmtedroger wel een gerief zijn. Ook zien dat je een droogkast neemt met een doorzichtig deurtje, kan de kleine spruit toch nog mee naar buiten kijken en kun je deze in de gaten houden. Hij zou maar eens wat kapot maken.

Hangt er wat vanaf. Wil je dat het snel droog is of mag het er wat langer in? Als je geen oppas hebt, kan zo'n warmtedroger wel een gerief zijn. Ook zien dat je een droogkast neemt met een doorzichtig deurtje, kan de kleine spruit toch nog mee naar buiten kijken en kun je deze in de gaten houden. Hij zou maar eens wat kapot maken.
Misschien een tablet tegen het raampje plakken ter entertainment? Ik zie mogelijkheden op de markt!

Ook al geprobeerd, maar toch een paar bedenkingen.

Als het fontanelleke nog niet is dichtgegroeid kan het koppelen er nog meer geblutst uitkomen als ervoor ( wie laat een kleine af en toe niet eens vallen, nietwaar?)

Is het hoofdje volgroeit kan het de trommel van de droogkast beschadigen en dat kost geld om te vervangen. Een kindje maken is minder duur.

Ik had 'witteneushoornjagende necrofiel met een partijlidkaart van het vlaams belang op zoek naar vermogende metgezellin' geschreven en ik heb er een hollandse armoedzaaier mee versierd. Wel content van verder. Doe met die informatie wat ge wilt.
Zijt gij een witte "neushoorn-jager"? Of een "witte-neushoorn" jager?

Go get em Mulan no one talking bad about the airfryer!!

@Tonerider komt eens verder helpen jong en zegt eens dat een steak in de airfryer evengoed of zelfs beter is!
Adviseren steak erin te flikkeren, is als adviseren om je kinderen volledig vrij op te voeden: misdadig!!!
VID-20210501191010.gif

Tziet er niet uit maar twas ieg geen taaie lap. Kwam nog veel sap uit.

Heb m'n pensen voor maandag er ook maar ingesmeten

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan