Het grote slowchat topic

Ik heb nog nooit zwart gereden op het openbaar vervoer
Ik ben in shock door al die verdrietige emojis onder die post!!!
:wtf:
In my defense:
Metro in Brussel na de 20km door Brussel, betaalmachine werkte niet en men GSM/SIM gelockt wegens 3x foutieve PINcode (nieuwe kaart en GSM herstart uit gewoonte) dus ik vroeg aan 2 medewerkers wat ik moest doen, "ah gewoon meerijden maakt niet uit, met deze drukte is er toch geen controle.".

In my defense:
Metro in Brussel na de 20km door Brussel, betaalmachine werkte niet en men GSM/SIM gelockt wegens 3x foutieve PINcode (nieuwe kaart en GSM herstart uit gewoonte) dus ik vroeg aan 2 medewerkers wat ik moest doen, "ah gewoon meerijden maakt niet uit, met deze drukte is er toch geen controle.".
En was dat de enige keer?

In my defense:
Ok!
Het is u vergeven 😘
Maar metro vind ik ook minder erg. 😇

Ik ben in shock door al die verdrietige emojis onder die post!!!
:wtf:
De verleiding is groter sinds het SMS-/app-betalen.
Vroeger met een lijnkaart was het een automatisme om die te scannen.

Misschien onbewust de sociale controle die er toen was?
Toen zag je duidelijk diegenen die opstapten zonder te betalen.

En was dat de enige keer?
Yes. Buiten dat zeer weinig OV gebruikt.
Ohja misschien ook nog eens per ongeluk met de trein naar Antwerpen gereisd terwijl ik naar Brussel moest dus toen had ik ook geen geldig ticket, zonder het te beseffen. Geen controle gehad onderweg, dan had ik sneller kunnen afstappen ook. 😂 Bij aankomst in Antwerpen station had ik het door gemeld aan conducteur en hij zag meteen wat een lomperik ik was en mocht met dat ongeldige ticket dus van Antwerpen naar Brussel mee.
Ok!
Het is u vergeven 😘
Maar metro vind ik ook minder erg. 😇
Thanks. 😍

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan