Hoezo is dat lastiger en lap al Mulan haar antwoorden foutFuck it, gezichtje weg gedaan, hierop antwoorden is lastiger dan "openbare zedenschennis plegen"!
wat ik wel heb gedaan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo is dat lastiger en lap al Mulan haar antwoorden foutFuck it, gezichtje weg gedaan, hierop antwoorden is lastiger dan "openbare zedenschennis plegen"!
wat ik wel heb gedaan.

Ja lap, dan denk je dat je iemand een beetje begint te kennenHoezo is dat lastiger en lap al Mulan haar antwoorden fout![]()

Niet te rap hé misses, we zitten nog niet in de strippoker fase. 't Is nog de manillen fase.
Ik heb op een 2de date al eens strip uno gespeeld. Alles kanNiet te rap hé misses, we zitten nog niet in de strippoker fase. 't Is nog de manillen fase.

En wij gaan het zeker niet aan jullie neus hangen!Ik heb op een 2de date al eens strip uno gespeeld. Alles kan![]()

Das oké, ik gaf maar een ideetjeEn wij gaan het zeker niet aan jullie neus hangen!![]()

Dat is toch het hele punt dat mensen daar kunnen komen?Tbh ik zou beide van jou als openbaar tellen. Want het eerste is ne winkel en het 2de kunnen ook mensen gewoon komen![]()

Ik heb nog nooit zwart gereden op het openbaar vervoer
In my defense:Ik ben in shock door al die verdrietige emojis onder die post!!!
![]()
En was dat de enige keer?In my defense:
Metro in Brussel na de 20km door Brussel, betaalmachine werkte niet en men GSM/SIM gelockt wegens 3x foutieve PINcode (nieuwe kaart en GSM herstart uit gewoonte) dus ik vroeg aan 2 medewerkers wat ik moest doen, "ah gewoon meerijden maakt niet uit, met deze drukte is er toch geen controle.".
Ok!In my defense:
Metro in Brussel na de 20km door Brussel, betaalmachine werkte niet en men GSM/SIM gelockt wegens 3x foutieve PINcode (nieuwe kaart en GSM herstart uit gewoonte) dus ik vroeg aan 2 medewerkers wat ik moest doen, "ah gewoon meerijden maakt niet uit, met deze drukte is er toch geen controle.".

Uno is natuurlijk wel een heel leuk kaartspel!Ik heb op een 2de date al eens strip uno gespeeld. Alles kan![]()

als je de +2/+4 mag stapelenUno is natuurlijk wel een heel leuk kaartspel!![]()

De verleiding is groter sinds het SMS-/app-betalen.Ik ben in shock door al die verdrietige emojis onder die post!!!
![]()
Dat is ook zo!De verleiding is groter sinds het SMS-/app-betalen.
Vroeger met een lijnkaart was het een automatisme om die te scannen.
Misschien onbewust de sociale controle die er toen was?
Toen zag je duidelijk diegenen die opstapten zonder te betalen.
Yes. Buiten dat zeer weinig OV gebruikt.En was dat de enige keer?
Bij aankomst in Antwerpen station had ik het door gemeld aan conducteur en hij zag meteen wat een lomperik ik was en mocht met dat ongeldige ticket dus van Antwerpen naar Brussel mee.Thanks.Ok!
Het is u vergeven
Maar metro vind ik ook minder erg.![]()

Dat zwartrijden of die seks in het openbaar of ...?Hier was het 2x op de tram ooit![]()

Godver, zwartrijden dusDat zwartrijden of die seks in het openbaar of ...?![]()

Maar dat is niet bewust of express he, dat is nog anders vind ik.1 keer valt ook al onder de noemer 'niet nooit'.
Ik heb bv. eens gehad dat mijn sms naar 4884 niet was verzonden toen ik de bus nam, iets wat ik pas na het afstappen doorhad.![]()