Squidward
Well-known member
Ja nee, niet é, hoe moet ik een goede business runnen als ik overal ga uitleggen ‘wie, hoe, wanneer’?Maar dan horen we het wel via @Squidward hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja nee, niet é, hoe moet ik een goede business runnen als ik overal ga uitleggen ‘wie, hoe, wanneer’?Maar dan horen we het wel via @Squidward hoor.
Dat is toch gewoon reclame? Aftrekbare kosten zelfs voor de business.Ja nee, niet é, hoe moet ik een goede business runnen als ik overal ga uitleggen ‘wie, hoe, wanneer’?
Voor aftrekken moet men elders zijn.Dat is toch gewoon reclame? Aftrekbare kosten zelfs voor de business.

1 jaar later:Praag. Goedkope halve liters en absinth is een prachtcombinatie met 17/18-jarige pubers. Zo had "Jeroentje" die geen drank kon verdragen in zijn eigen rugzak moeten kotsen toen we een kerk gingen bezoeken.
Ik dacht dat jij en je gezin al lang bezig waren?Naar aanleiding van andere threads valt het mij nu binnen dat ik als half-Brit het voetbalrellen in mijn bloed heb, dus ik loop al twee matchen achter. Iemand tips hoe je gezellig doch alleen kan gaan rellen? Lijkt mij leuk voor wat me-time.

Nee, de weggever daar is dat de daders ‘snel’ weg zijn elke keer. Wij zijn…niet snel. Ik zie Mr S niet direct over een muur gaan yeeten.Ik dacht dat jij en je gezin al lang bezig waren?
![]()
Stenengooiers terroriseren Kortrijkse wijk
De politie in Kortrijk voert de controles op om zo snel mogelijk de stenengooiers te vatten, die al twee maanden de Sint-Elisabethwijk in Kortrijk terroriseren.www.focus-wtv.be
Ja, in pauperregio's moet men natuurlijk proactief handelen als men zeker wil zijn van het geldIk ben het Texas van Vlaanderen ontvlucht naar het Noorden. Maar postbedeling is hier nog erger... Aanmaningen komen soms vroeger binnen dan de originele facturen (!)

Wie en op wat?BG'ers trakteren!
Om een traktaat van een BG’er te bekomen moet men drie recente loonbrieven voorleggen die tenmínste 1800x de waarde van het traktaat inhouden. Het traktaat moet ook aangenomen worden met de ironische ingesteldheid waarmee ze gegeven wordt.Wie en op wat?
Om een traktaat van een BG’er te bekomen moet men drie recente loonbrieven voorleggen die tenmínste 1800x de waarde van het traktaat inhouden. Het traktaat moet ook aangenomen worden met de ironische ingesteldheid waarmee ze gegeven wordt.
Traktaten komen enkel van biologische IPA’s uit het tuinhuis van Koenraad in HR of uit de folder Klassewijnen van de Colruyt.
Ben zo ooit op zoek gegaan naar badkamertegels die ik gezien had online.Ik wou dat je comments kon achterlaten op immo advertenties. Genre ‘waar is die lamp gekocht’ maar ook ‘waarom is de living turquoise en de keuken framboise??’

Dat past imo wel voor de gemiddelde BG’er?Traktaat - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Hier alles oké met internet. Gisteren wel werken hier in de straat gezien! En onweer.Issues bij Telenet? Geen verbinding meer met internet hier...
HIER WERKT DE WIFI OOK HOOR.Hier alles oké met internet. Gisteren wel werken hier in de straat gezien! En onweer.
Issues bij Telenet? Geen verbinding meer met internet hier...
HIER WERKT DE WIFI OOK HOOR.
Och jong, bolletaf!
![]()