Het grote slowchat topic

Wie nog niet heeft meegedaan:

Prijzen te winnen! Of onderaan in het klassement bengelen, dat kan ook :unsure:

Naar aanleiding van andere threads valt het mij nu binnen dat ik als half-Brit het voetbalrellen in mijn bloed heb, dus ik loop al twee matchen achter. Iemand tips hoe je gezellig doch alleen kan gaan rellen? Lijkt mij leuk voor wat me-time.

Naar aanleiding van andere threads valt het mij nu binnen dat ik als half-Brit het voetbalrellen in mijn bloed heb, dus ik loop al twee matchen achter. Iemand tips hoe je gezellig doch alleen kan gaan rellen? Lijkt mij leuk voor wat me-time.

Ik dacht dat jij en je gezin al lang bezig waren? 🤔

Ik dacht dat jij en je gezin al lang bezig waren? 🤔

Nee, de weggever daar is dat de daders ‘snel’ weg zijn elke keer. Wij zijn…niet snel. Ik zie Mr S niet direct over een muur gaan yeeten.

Ik ben het Texas van Vlaanderen ontvlucht naar het Noorden. Maar postbedeling is hier nog erger... Aanmaningen komen soms vroeger binnen dan de originele facturen (!)
Ja, in pauperregio's moet men natuurlijk proactief handelen als men zeker wil zijn van het geld :unsure:

Wie en op wat?
Om een traktaat van een BG’er te bekomen moet men drie recente loonbrieven voorleggen die tenmínste 1800x de waarde van het traktaat inhouden. Het traktaat moet ook aangenomen worden met de ironische ingesteldheid waarmee ze gegeven wordt.
Traktaten komen enkel van biologische IPA’s uit het tuinhuis van Koenraad in HR of uit de folder Klassewijnen van de Colruyt.

Ik wou dat je comments kon achterlaten op immo advertenties. Genre ‘waar is die lamp gekocht’ maar ook ‘waarom is de living turquoise en de keuken framboise??’

Om een traktaat van een BG’er te bekomen moet men drie recente loonbrieven voorleggen die tenmínste 1800x de waarde van het traktaat inhouden. Het traktaat moet ook aangenomen worden met de ironische ingesteldheid waarmee ze gegeven wordt.
Traktaten komen enkel van biologische IPA’s uit het tuinhuis van Koenraad in HR of uit de folder Klassewijnen van de Colruyt.

Ik wou dat je comments kon achterlaten op immo advertenties. Genre ‘waar is die lamp gekocht’ maar ook ‘waarom is de living turquoise en de keuken framboise??’
Ben zo ooit op zoek gegaan naar badkamertegels die ik gezien had online.
Paar tegelzaken afgedaan, de foto getoond... en uiteindelijk gevonden! 😊

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan