Mulan
Well-known member
SlechteAlsgoede
Ftfy anders moet je je niet schamen he!christen schaam ik mij dadelijks.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SlechteAlsgoede
Ftfy anders moet je je niet schamen he!christen schaam ik mij dadelijks.

Nee als goede christen he, schamen over de zwaarte van de erfzonde die wij meedragen. Doe zelf je onderzoek Mulan.Slechte
Ftfy anders moet je je niet schamen he!![]()
Mijn ouders zagen de miserie al aankomen, naar de RijksBasisSchool vanaf 2.5j en nooit naar de kerk gaan!Nee als goede christen he, schamen over de zwaarte van de erfzonde die wij meedragen. Doe zelf je onderzoek Mulan.

Doei doei @MulanMijn ouders zagen de miserie al aankomen, naar de RijksBasisSchool vanaf 2.5j en nooit naar de kerk gaan!![]()

Ik ook niet!
Ik wist niet dat leggings zo duur waren.Ik ook niet!
Ouders hadden dat goed bekeken: "als jij je communie NIET doet, krijg je wél een nieuwe fiets!" (En moeten wij geen fortuin uitgeven om iedereen in het nieuw te steken en moeten we je ook niet naar die saaie catechese brengen! Win 4 all!)
Ik ben relatief zeker dat mijn ouders nog nooit een legging hebben gedragen.Ik wist niet dat leggings zo duur waren.

Je mag altijd mij doen.Ik ben op die leeftijd dat ik wat zoekende ben naar mijn OTT (one true target), je wordt dat wat beu zo een eindeloze lijst over- en ondersekste tieners op zomerkamp, je wil wel eens iets met betekenis. Ik spaar nu ook met Carrefour voor een mooie messenset. Living my best life.
Maar ge hebt het toch weeral gehad.Madonna met haar tieten bloot in de gazet.
Weg sfeer
Weg honger

Het 1 sluit het ander niet uit héIk dacht nu toch ook dat dat eerder nen heten teen was dan ne coole dude maar bon, ik geloof jou!

In een totaal ongerelateerde vraag: zijn er soms mensen die zegeltjes sparen voor de KitchenAid messen van Carrefour? #askingforafriendJe mag altijd mij doen.
Helaas geen Carrefour in de buurt.In een totaal ongerelateerde vraag: zijn er soms mensen die zegeltjes sparen voor de KitchenAid messen van Carrefour? #askingforafriend

Ik neem ook donaties aan, ik heb een messenslijper dus als je iets hebt genreHelaas geen Carrefour in de buurt.
![]()

Ge moogt ze slijpen op mijn gevilde schedel.Ik neem ook donaties aan, ik heb een messenslijper dus als je iets hebt genre
![]()
Mijn profetische woorden blijven relevant:Ergens wel een terechte vraag hoor. Was het "het is de eerste keer met jou en ik ken u nog niet goed en ben nerveus en het is klungelig"-seks of "we zijn totaal niet compatibel"-seks?
Ik zet 50€ op grote zwarte voorbinddildo.
Voor haar duidelijk nietBedankt Janus, dit is voor mij heel verhelderend.
Mulan is kinky:Tip van de huisarts: druppeltje olie (vb slaolie) in het oor en goed laten inwerken (half uur op je andere zij liggen bvb) en dan een kom lauwwarm water nemen en een "anale peer" gebruiken ipv een spuit.
![]()
Teazers - Intieme Douche - Anaal Douche en Vaginale Douche - Voorbereiding Anale Seks... | bol
Teazers - Intieme Douche - Anaal Douche en Vaginale Douche - Voorbereiding Anale Seks - Intieme Verzorging - Blauw. Intieme douche van Teazers! Deze...www.bol.com