Het grote slowchat topic

Doei doei @Mulan

Ik heb zelfs mijn communie niet gedaan 🤫
Ik ook niet!
Ouders hadden dat goed bekeken: "als jij je communie NIET doet, krijg je wél een nieuwe fiets!" (En moeten wij geen fortuin uitgeven om iedereen in het nieuw te steken en moeten we je ook niet naar die saaie catechese brengen! Win 4 all!)

Ik ook niet!
Ouders hadden dat goed bekeken: "als jij je communie NIET doet, krijg je wél een nieuwe fiets!" (En moeten wij geen fortuin uitgeven om iedereen in het nieuw te steken en moeten we je ook niet naar die saaie catechese brengen! Win 4 all!)
Ik wist niet dat leggings zo duur waren.

Ik ben op die leeftijd dat ik wat zoekende ben naar mijn OTT (one true target), je wordt dat wat beu zo een eindeloze lijst over- en ondersekste tieners op zomerkamp, je wil wel eens iets met betekenis. Ik spaar nu ook met Carrefour voor een mooie messenset. Living my best life.
Je mag altijd mij doen.

Helaas geen Carrefour in de buurt.

🎃
Ik neem ook donaties aan, ik heb een messenslijper dus als je iets hebt genre 👇🏻

YaxellZenChef_sKnife-20cm_grande.jpg

Tip van de huisarts: druppeltje olie (vb slaolie) in het oor en goed laten inwerken (half uur op je andere zij liggen bvb) en dan een kom lauwwarm water nemen en een "anale peer" gebruiken ipv een spuit.

Mulan is kinky: ✅

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan