Het grote slowchat topic

En werkt da wa goed op ‘t veld enzo?
En is ze zindelijk?
En de slaapkamer, is da wa?

Want als ‘t nie zo is, dan plakt ge maar een annonceke in de dating thread.
Uw gazon is af op een uur of twee, geen accidentjes sinds 2007. In de slaapkamer moet getest worden, maar de meesten zijn gewoon heel content dat ze er is. Ik zet ze niet in dating want het moet nu ook geen gepeupel zijn.

Jaja rekeningen betalen en boontjes doppen.
Maar wie zal jullie die Breitling en Bmw x7 kopen om er eindelijk wat gecultiveerd uit te zien?

Ik heb die onzin allemaal niet nodig om er gecultiveerd uit te zien.😶‍🌫️
Less is more...enzo.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goh, mij hoor je niet klagen maar ik weet echt niet waarom ik deze reclame krijg:

img1.png
Manboobs aan het kweken? 😬

Update: ik had hem meegenomen naar mijn ouders thuis en gezegd aan mama dat ze het gewoon eens moest proberen...

Bon, 1 week later heeft ze de extra brede versie met batterij indicator aangeschaft voor 90 euro. 😬

Ik voorspel dat mijn zus er wél ene zal krijgen voor Kerst want ze kan toch niet achterblijven he... 🙈😁
Zoveel vragen... :eek:

Heb je die van u dan ondertussen al terug gekregen?
Waarom gaat enkel uw zus de extra brede versie krijgen?

:laugh:

Zoveel vragen... :eek:

Heb je die van u dan ondertussen al terug gekregen?
Jawel! 🥳
Waarom gaat enkel uw zus de extra brede versie krijgen?
Mijn mama heeft die voor zichzelf, de zus zal wel dezelfde als de mijne krijgen, ze zal hem toch het snelst van ons allemaal kapot maken. 😬
Ge weet wat te kopen voor uw vrouwke!

just kidding, dat is een vreselijk cadeau voor een gelegenheid als niemand daar specifiek om vraagt. Maar spontaan mag wel!

Update: ik had hem meegenomen naar mijn ouders thuis en gezegd aan mama dat ze het gewoon eens moest proberen...

Bon, 1 week later heeft ze de extra brede versie met batterij indicator aangeschaft voor 90 euro.

Ik voorspel dat mijn zus er wél ene zal krijgen voor Kerst want ze kan toch niet achterblijven he...
Jawel! 🥳

Mijn mama heeft die voor zichzelf, de zus zal wel dezelfde als de mijne krijgen, ze zal hem toch het snelst van ons allemaal kapot maken. 😬

Ge weet wat te kopen voor uw vrouwke!

just kidding, dat is een vreselijk cadeau voor een gelegenheid als niemand daar specifiek om vraagt. Maar spontaan mag wel!
Ik ben veel te ver in de quote historiek/ketting moeten gaan voor ik besefte dat dit over een huishoudtoestel ging. 🥸

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan