Niet echt. Ik moet thuisblijven tot en met zondag.Ben je al beter?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt. Ik moet thuisblijven tot en met zondag.Ben je al beter?
Het geluk schuilt in kleine hoekjes hé.Sinds ik mezelf ben beginnen vergelijken met een eenbenige, werkloze illegaal ben ik veel gelukkiger.
Zijt ge zeker dat ge het niet hebt over een ander vrouwmens in legging met een gedeelde interesse in airfryers?Voor alle duidelijkheid: 't is een prachtvrouw en kben zot van haar.![]()
Ik ben niet de enigste prachtvrouw op de wereld hoor!Zijt ge zeker dat ge het niet hebt over een ander vrouwmens in legging met een gedeelde interesse in airfryers?

Ge zijt ook niet de enige vrouwmens in legging met een airfryerIk ben niet de enigste prachtvrouw op de wereld hoor!![]()

Mulan omleggen, hoor ik daar?
Hela, blijf eens bij uw eigen business!Mulan omleggen, hoor ik daar?
Hoeveel biedt u, vraag ik dan?
Ik stel een merger voor.Hela, blijf eens bij uw eigen business!
Hm… ik luister…Ik stel een merger voor.
Toch mee opletten, dat lijkt interessant, 'Stick to your core business", en het lijk dat laten opruimen door @recipe4hate. Heb je meer tijd over voor andere dingen.Hm… ik luister…
Hij zal het niet verprutsen: het vel gebruiken als oefencanvas voor tattoos. Daarna verbranden. Het vlees afweken met zuur - courtesy of @Wannez - en dan door een aantal publieke toiletten over uitgestrekte locaties doen, de beenderen fijnmalen en eenzelfde lot. Die legging is moeilijker, welke Kringloop neemt dat aan?Toch mee opletten, dat lijkt interessant, 'Stick to your core business", en het lijk dat laten opruimen door @recipe4hate. Heb je meer tijd over voor andere dingen.
Maar wat als hij dat verprutst? Dan denk jij je schaapjes op het droge te hebben, maar dan ga jij door zijn geprutst als een lammetje naar de slachtbank geleid worden.
Maar dat recept is geldig voor bijna iedereen, hoor, ik ben hélemaal voor gender gelijkheid en zo. Alleen bij @Str8_6 kan ik de stappen voor de botten overslaan, daar is geen vlees van te weken.Zegzegzeg, zouden jullie niet beter samenspannen tegen een mod, forumgebruiker of 6 ipv tegen mij?![]()

Ela! Niets tegen forumgebruiker, 6 en sommige mods!Zegzegzeg, zouden jullie niet beter samenspannen tegen een mod, forumgebruiker of 6 ipv tegen mij?![]()

Nee.Zegzegzeg, zouden jullie niet beter samenspannen tegen een mod, forumgebruiker of 6 ipv tegen mij?![]()
Aaah, gij biedt u aan, ideaal proefprojectje!

Ok. Geen probleem.Aaah, gij biedt u aan, ideaal proefprojectje!![]()