Het grote slowchat topic

Allezja, ze is uit eten met een vriendin want ik ben ziek.

Maar toch. Hoogverraad!

En ze is bi. Bi!
Ik heb de kat bij de melk gezet.

Ofja; de kat bij de poes gezet.

Menne duim doet zeer.
We duimen voor beterschap! :unsure:

reptile-lol.gif

niet een echte glimlach, maar toch lachen dat zo'n mensen bestaan....

Hier in onze colruyt is er zo'n vent, die steevast op de parking carapilsjes zit te drinken, in kleermakerszit. quasi dagelijks tref je hem daar wel.

Voor het eerst zag ik hem effectief IN de winkel ook.
Ik moet om de 2 maand ongeveer achter bier gaan voor onze bouwvakkers , die na het werk es een pintje willen drinken op onze depot.
Dus ik kom aan de kassa, mat 5 bakken bier.

Die pippo staat aan de kassa, en ziet mij af komen met al dat bier, en begint te roepen "JEUIJJJ WOAR IS DA FEESTJEE".
Ik gebaar natuurlijk van kromme haas, want ken die vent niet.

Zie ik hem daar dus staan 2 kassa's naast mij, met welgeteld 2 blikjes carapils, en een zak nootjes. Hij grabbelt in zn portefeuille, en beslist dat zakje nootjes toch maar terug te gaan leggen.

Wtf net toen het aan hem was natuurlijk. Die mens achter hem steekt die dan maar voorbij.

Toen ik de camionet had volgestouwd met dat bier, en m'n kar weg zette, roept hij weer naar me, terwijl hij daar weer zat, z'n eerste blikje te openen. Santééé héé. :D

Achja zolang hij maar gelukkig is zeker....

EDIT: deze zomer zag ik hem zelfs, toen zijn blikje uit was, hem zo dat blikje in de lucht gooien, en er een kopbeweging/naartoe maken, precies of hij het winnend doelpunt van de match gaat maken. schrijnend eigenlijk.
Mijn beste, u heeft een @Wannez in het wild gespot.

Mijn beste, u heeft een @Wannez in het wild gespot.
Awel het verhaal van @TRUMP deed me op een of andere manier erg denken aan een kerel die ik heel regelmatig in de Spar tegenkom wanneer ik daar na mijn werk binnenspring. Die heeft dan elke keer dat ik hem tegenkwam (ondertussen al keer of 8 schat ik) 2 halve liters Jupiler en 2 fleskes van een ander bier vast. Hij heeft ook altijd hetzelfde blauw gestreepte t-shirt aan en afgelopen schoenen. En dan gaat die met zijn bier in een splinternieuwe Porsche zitten aan de overkant van de straat. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn verhaal.

Awel het verhaal van @TRUMP deed me op een of andere manier erg denken aan een kerel die ik heel regelmatig in de Spar tegenkom wanneer ik daar na mijn werk binnenspring. Die heeft dan elke keer dat ik hem tegenkwam (ondertussen al keer of 8 schat ik) 2 halve liters Jupiler en 2 fleskes van een ander bier vast. Hij heeft ook altijd hetzelfde blauw gestreepte t-shirt aan en afgelopen schoenen. En dan gaat die met zijn bier in een splinternieuwe Porsche zitten aan de overkant van de straat. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn verhaal.
winning-charliesheen.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan